{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Oplevelser på vejen - Skriv din hist.. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne samle en masse historier omkring vores oplevelser når vi rider tur på vejen. Hvordan vi bliver behandlet af bilister mv. og sende disse til sikretrafik.dk og TV2-nyhederne, så de kan se hvorfor der er behov for en kampagne omkring sikkerheden på vejen.

Det må også gerne være historier omkring ryttere der ikke har en god opførsel eller bare virker uviden om hvordan man forholder sig når man rider på vej.

Har du en historie om hvad du har oplevet når du møder bilister, cyklister, motorcyklister mv. på vejen.

Send din historie til Berit.jensen@12move.dk og skriv i bunden din underskrift og gerne din adresse, hvis vi nu skulle få råbt TV2 op og de har brug for yderligere oplysninger lige omkring dit indlæg.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oplevelser på vejen - Skriv din hist..
  • #2   7. apr 2009 Vil også sende brevene til sikkertrafik.dk, da de har flere forskellige kampagner omkring trafikken.

Skriv gerne Nej tak nederst i brevet, hvis du ikke ønsker at blive kontaktet i forhold til dit brev, hvis en af stederne ønsker mere information eller kan bruge nogle af historierne.

• #3   7. apr 2009 Hej kan devsærre ikke snde den til din mail. Men altså som regl når jeg skal ride på vej som ejg sakl hver agng jeg skal ud! Så kommer der en eller anden smart drengerøv der dytter af Rikke og jeg og der er også mange der ikke sagner farten!

• #4   7. apr 2009 Ok, det var mærkeligt. Men jeg kan bare kopiere din historie herfra og sætte dit navn på hvis det er ok med dig?

• #5   7. apr 2009 har skrevet(:

• #6   7. apr 2009 »•Team Thane-K: Helene&Lyrix![:<3©•«

Tusinde tak

• #7   7. apr 2009 en gang skridtede jeg en tur i skoven på en lånepony.
    jeg skulle over en lille bro, hvor der var de der motorvejs-"hegn" på siderne. dem var ponyen lidt bange for, og gik et par meter ud på vejen. pludselig kommer der en bil bagfra, med alt for mange kilometer i timen. jeg tænker at den selvf. sætter farten ned, når min pony danser rundt midt på vejen.
    men nej, den fortsætte rlige forbi, er 10cm fra at ramme ponyens bagben, og så suser den ellers afsted af skovvejen. jeg sidder og er helt i chok, tænker F***ck, hvis den havde ramt ponyen smiley
    min veninde er også i chok, og jeg var så tæt på at flippe helt ud !

også en anden gang.

jeg red tur på min egen pony, ude på en stille vej, hvor jeg travede pænt i vejkanten med min mor ved siden af. pludselig kommer to knallerter styrtende forbi, også alt alt for hurtigt. min pony er bange for biler, og springer til siden. 2 sekunder efter kommer 6 knallerter mere, i samme fart og min pony stejler og river sig løs fra min mor. den sidste af dén skare knallerter får så stoppet den NÆSTE flok der komemr forbi, fordi han godt kan se at hesten er bange .. tror ponyen og jeg var lige bange !

håber det kan bruges.

• #8   7. apr 2009 Bestemt, det da noget af nogle oplevelser du har været ude for. Godt du ikke kom til skade.

• #9   7. apr 2009 tja, det var da bedre at hestene ikke kom noget tilskade! var virkelig bange ved den første oplevelse, specielt fordi det ikke var min egen pony, og bilen var kun 10cm fra bagbenet!

• #10   7. apr 2009 På min anden sidste oplevelse med en bilist, snittede hun bagbenet på min hest, der skete heldigvis ikke noget, men troede et øjeblik at jeg fik en skadet hest. Bilisten som var kørt forbi mig i rimelig fart, stoppede 2 sekunder for selv at komme sig og kørte så bare videre uden at se om jeg var ok. Jeg var godt nok gal bagefter.

• #11   7. apr 2009 tja, "min" bilist stoppede overhovedet ikke ? Hvad sker der for sådan nogle mennesker ?

• #12   7. apr 2009 Ja, bare man viste det.

• #13   7. apr 2009 har du fået svar på om der er nogle der vil lave en udsendelse om det?

• #14   7. apr 2009 Nej, kun at det er sendt videre til deres journalister, som bestemmer hvad de sender i nyhederne.

Kommentér på:
Oplevelser på vejen - Skriv din hist..

Annonce