{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Vil gerne tabe mig:S {{forumTopicSubject}}

ja jeg er en pige på 16 som ligger på omkring de 68-69 kg og det er jo ALT for meget når jeg kun er 162-164 ca..

jeg vil rigtig gerne ned på mindst 60 kg. men har et problem med slik:S jeg kan mærke lige så snart jeg ikke har fået slik eller andet usundt en dag, begynder jeg at spise mere for at få stillet min sult:S

er der nogen der kender nogle hjemmesider, eller kan beskrive hvordan man skal gøre hver dag for at tabe sig
ps. gider ikke noget med at løbe en milliart km. for har virkelig dårlig kondi og har heller ikke tid efter skoleXD men self. rør jeg mig lidt bare ikke extremt...'

og i må meget gerne huske at maden skal være noget min far også kan spise da han jo laver mad tll osXD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil gerne tabe mig:S
  • #1   12. feb 2010 prøv at søg efter Fit for Life. Det er effektivt.

• #3   12. feb 2010 tak:D

• #5   12. feb 2010 gider ikke give penge for det.

• #6   12. feb 2010 www.madital.dk

Gratis og god - prøv desuden at kigge i forummet herinde, der har lige været en lang tråd med gode slanke tips (trådstarter staver tabe med p - tape)

• #7   12. feb 2010 Vil også gerne tabe mig lidt s; Ved hvad du mener med slikket, er 173cm høj og vejer 64-65kg.. Har alt for meget hud specielt, som jeg gerne vil have væk s;

• #8   12. feb 2010 Ditte D: har du link til den tråd? smiley

• #9   12. feb 2010 ditte: har meldt mig til men forstår det ikke helt:D hvordan gør man?

• #10   12. feb 2010 Link til omtalte tråd: http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=567678

Team Højgaard: Hvis du er logget ind, så kan du navigere på de forskellige overskrifter i toppen af billedet og så er der underemne lige neden under.
    Hvis du f.eks. vil taste din mad ind, kører du musen hen over 'mad' og trykker på 'indtast mad' - det er nemt nok, når man lige kender menuen i toppen. Men prøv dig frem, det gjorde jeg.

Michelle - Du er bestemt ikke for tyk! Hvis jeg regner dit BMI ud, så ligger det på 21,7 dvs. i denne gruppe
    'BMI 18,5-25: Din vægt er passende.'
    Så hvordan du kan have for meget hud... har jeg svært ved at se.

Mht. sliktrangen - tag en kold tyrker, det tager ca. 3 dage til en uge, hvor I har 'abstinenser' men så vender kroppen sig til at den ikke behøver sukkeret hele tiden.
    Når I får trang, så spis frugt, let youghurt, tørrede abrikoser eller mørk chokolade - det er lidt sødt og stiller trangen.

• #11   12. feb 2010 Hvis du spiser meget slik vil du nok tabe dig af at nedsætte dit forbrug.. Det kan du gøre ved at sørge for at du altid er mæt. Spis mad mellem hovedmåltiderne - spis et æble, en gulerod eller hvad man nu har.. Man skal 'bare' sørge for at man ikke når til det punkt hvor man er parat til at bryde ind i netto efter lukketid, for at få fat i deres chokolaekiks :b Derfor - sørg for at du er mæt, og beslut dig for at du virkelig vil nedsætte dit slikforbrug smiley

//Natasja

• #12   12. feb 2010 grunden til at du spiser mere hvis du ikke spiser slik er fordi du er blevet sukkerafhængig. prøv at pyt slikket ud med feks en gulerod eller lign, og vær opmærksom på du kan få hovedpine og lign pga din krop ikke får den samme mængde sukker smiley og en halvtimes løbetur har man altid tid til.

• #13   12. feb 2010 Forøvrigt Team Højgaard, så er du ikke meget overvægtig. Dit BMI er på 25,6 - dvs kun 0,6 fra at være normalvægtig.
    Så pas nu på I ikke snyder jer selv til at tro I er tykke...

Hvis det 'blævrer' så lav nogle opstrammende øvlser i stedet - mavebøjninger osv.

• #14   12. feb 2010 Det der BMI det holder jo ikke en meter :0) Den tager jo ikke højde for knoglestørrelse eller muskelmasse, så normaltvægtige mennesker kommer let til at være overvægtige/undervægtige ved udregning af deres BMI.

Jeg er f.eks. svært undervægtig - og det passer altså ikke smiley

//Natasja

• #15   12. feb 2010 Natasja - det har du helt ret i, det er bare for at vise, de to piger altså sådan generelt set ikke er tykke/overvægtige.
    Jeg har selv et BMI tæt på 30 og jeg er altså ikke fed på den måde, men det er en kombination af muskler og ja, knogler. Folk gætter tit på jeg vejer mindst 10 kg mindre end jeg reelt gør...
    Selvfølgelig vil jeg gerne tabe mig og arbejder også på det, men man skal ikke være fanatisk med slankekure :o)

• #16   12. feb 2010 oka tusind tak alle sammen:D

jeg vil prøve fra på mandag af at stoppe med slikket og hvis jeg bliver slik trængne så tag en agurk eller æble:D

og så skal snart starte i fitness 2 gange om ugen:D

• #17   12. feb 2010 Min veninde har givet mig et godt råd:

Først dropper du vingummier. Derefter chokolade. Så lakridser osv. Altså du indskrænker hele tiden dit slikforbrug.

mht. løbning. Jeg har ALDRIG villet eller gidet løbning. Men da jeg pludselig kunne se at jeg begyndte at tage på, ønskede jeg mig lækkert løbetøj i julegave og nu løber jeg hveranden dag hjem fra min hest (der er 5 km). Det bedste ved den tur er, at hvis jeg giver op og går, ved jeg at det kommer til at tage timer at komme hjem, men hvis jeg derimod løber, kommer jeg hurtigt hjem smiley . Jeg kan jo ikke bare vende om og gå hjem, da det ligger fremaf og ikke tilbage, når jeg bliver træt.

Desuden skal jeg løbe emitageløbet i dyrehaven på 13,5 km her til efteråret. Det er fedt at træne op til noget. + du bliver helt afhængig af den stolthed der kommer, når du har løbet en hvis distance, som du aldrig troede du kunne!!

• #18   12. feb 2010 oka:D

• #19   12. feb 2010 Kan høre du lyder lidt negativ mht. til at løbe en tur. Forstår jeg godt. Sidste forår fik jeg en skade med min ankel og kunne ikke løbe. Der var jeg ellers kommet ind i en super god rytme med at løbe 4-5 km 2-3 gange om ugen. Det tog kun omkring 20-25 min. Og tro mig!! Jeg er virkelig den mest dovne og mindst selvdisciplinerede tøs der findes! Men så snart jeg lige kom ind i rutinen med at løbe en tur en gang i mellem, så blev det meget nemmere. Når du er på turen og begynder at tænke "ååh nej jeg gider ikke mere" så læg dine hænder på de deller du synes det er værst og mærk hvordan de hopper når du løber. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor meget du har, men jeg havde nok til at ville fortsætte. Og du kan jo sagtens nøjes med at gå en tur. Hvis du går raskt til. Du kan og cykle en tur eller tage en times tid i en svømmehal. Så længe du er aktiv. Motion kan godt blive kedeligt i længden, men nøjes meden tage det i små træk. Start med korte løbeture, så det stadig er overskueligt og så kan du lige så stille ligge lidt mere længde på og sådan.
    Der er ingen bedre fornemmelse end at ligge splattet ud på sengen, efter en god løbetur, med en hjertebanken, der bare hjuler afsted og du kan mærke hvordan blodet løber rundt i hele kroppen. Det er altså en dejlig fornemmelse.. Og for at "skræmme" dig lidt, så har jeg taget 12 kg på efter jeg stoppede med at løbe.. Så det siger lidt hvor meget en løbetur på sølle 20 min kan give i længden smiley

• #20   12. feb 2010 smiley ja det må jeg nok sige:) tror vist jeg skal til at løbe :Dhaha

• #21   12. feb 2010 jeg bruger slanke doktoren + hypnose... jeg har prøvet mange kure men ingen har virket og har altid efter jeg har tabt mig taget på igen.... derfor har jeg valgt at lave livsstilforandringer... og efter hypnose har slet ikk lyst til slik og sodavand mere og når jeg får noget skal jeg ikk ha ret meget ellers får jeg kvalme... det er blevet mere narturligt at tage et æble istedet for slik...

• #22   12. feb 2010 hvordan laver man hypnose`? og jeg ville også rigtig gerne tage slankedoctorne men det koster jo bare desværre penge:S

• #23   12. feb 2010 hypnose skal du til en hypnotisør (koster 800) men du skal kun 1 gang...
    jeg ved med mig selv at hvis jeg havde slanke doktoren til at holde mig i nakken så ville jeg ikk kunne tabe mig... det har jeg desværre ikk selv dicisiplin nok til...

• #24   12. feb 2010 oka:D

• #25   12. feb 2010 Når du ser gram og klio ryge så er det i hvert fald besværet værd ;)!

• #26   12. feb 2010 tror jeg også:D

• #27   13. feb 2010 jeg var engang på kur (det var så for bumser). men der måtte jeg ikke spise og drikke følgende i et halvt år :
    slik
    chips
    ost
    lyst brød
    sodavand
    alkohol
    grill mad

jeg holdte det, og ikke nok med at min hud blev pænere, jeg tabte mig meget af det selvom jeg ikke dyrkede mere motion. jeg VED det er surt det første stykke tid, jeg var ligesom dig, afhængig af sukker. men man må bare tage en kold tyrker. og efter et stykke tid havde jeg slet ikke lyst til søde sager.

• #28   13. feb 2010 oka:D har samme problem med bumser så det kan være jeg skal lade vær med det:D

Kommentér på:
Vil gerne tabe mig:S

Annonce