1.141 visninger
|
Oprettet:
Vil gerne tabe mig, hjælp. {{forumTopicSubject}}
Hej alle ænder
Jeg er 16 år og er omrking 167 og vejer omkring 53 kg.
Jeg synes selv jeg er for tyk, og vil defor gerne tabe mig.
Jeg starter i fitness fra næste måned, men vil gerne havde noget tips til sundt mad eller andet. Jeg ønsker ikke at sulte mig selv, og det virker i øvrigt heller ikke til at få en veltrænet krop.
Jeg har øvervejet lidt at tage noget nupo kur, men ved jo ikke om det virker. Haar i evt nogle gode trænings metoder til hjemme træning, altså øvelser mm.
Jeg er desværre gået lidt i stå med min ridning, men satser på at komme i gang igen efter 9 klasse.
God dag til jer derude.
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.527
Start med at træne, og spis 2000 kalorier om dagen, ikke mindre hvis du træner aktivt.
Men det er altså virkelig dumt at kigge på din vægt, for når du starter med at træne, vil du også opleve at stige i vægt, og det er på grund af dine muskler. Spist sundt og varieret.
apr 2011
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 132 Svar: 474
apr 2011
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.019
Men spis sundt og variteret. Lad vær med kun at tænke på vægten men på hvordan du fysisk har det. Og så lad vær med at smadre din krop 5 dage i fitness i ugen hvis du ikke er vant til at træne, start stille ud. Men træn sundt og så motion. Som smut siger så kan du godt opleve vægten stiger på et tidspunkt fordi muskler vejer mere end fedt
nov 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 153 Svar: 1.858
Du kan jo eksperimentere med nogle forskellige, spændende salater, spis en god sandwich med grovbrød i skolen osv.
Kan ikke se hvorfor du skulle begynde på Nupo kur?
apr 2011
nov 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 153 Svar: 1.858
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.489
http://kom-i-form.dk/wp-content/uploads/2012/05/kostplan-1940-cut.png
Prøv at kig på den her kostplan, den er som der står på 1940 kcal og du har dine udregnede mængder. Det er vigtigt at så længe du vil bygge lidt masse på, så skal du faktisk have kalorie overskud, men lad være med at blive forskrækket. Sørger du for at det er de rigtige ting du spiser og træner korrekt, så er det mest af alt muskler der sætter sig og ikke fedt.
Når du ønsker en trænet/fit krop. Så skal du ikke begynde at cutte(tabe dig) allerede nu, for du har højst sandsynligt minimalt med muskler, så derfor skal du lægge muskler på først og derefter kan du begynde at cutte, så musklerne bliver fremtrædende og flotte!
dec 2006
Det med kalorier er forholdsvist nemt. Man skal bare lige sætte sig ind i det Når du spiser noget, så vejer du din mad, og udfra de informationer der står på indpakningerne til din mad, kan du udregne hvor mange kalorier der er i de antal gram som du spiser. Du kan gøre det gratis ved at oprette en bruger på www.vaegttab.dk - det er en god hjemmeside, og forholdsvis let. Jeg har lavet et billed til dig herunder, hvor jeg viser hvordan du indtaster oplysningerne på siden
Når du har oprettet din bruger, og logger ind, skal der gerne komme et grønt kryds frem, cirka midt på siden. Det trykker du på, og så vælger du enten motion eller mad (så ja, du kan også se hvor mange kalorier du forbrænder når du har trænet)
Når du trykker ind på mad, kommer du ind på en side mindende om den jeg har vidst hernede. Her kan du under ''navn'' søger efter f.eks. rugbrød, eller du kan vælge manual indtastning. Ved manual indtastning, så skriver du de præcise informationer ned, for den mad du har indtaget.
dec 2006
jan 2008
Følger: 50 Følgere: 72 Heste: 4 Emner: 87 Svar: 2.405
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.489
dec 2006
1: Jeg var i gang med et vægttab, derfor indtog jeg så få kalorier
2: Jeg spiste slet ikke nok gange om dagen. Min mad var fordelt over maks 3 måltider om dagen
Det er kun for at vise hvordan det fungere.
feb 2011
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Svar: 1.227
Og lad nu være med at gå og tro, du er overvægtig, for det er du bestemt ikke!
apr 2011
Vil gerne tabe mig, hjælp.