{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.159 visninger | Oprettet:

Der findes virkelig latterlige folk! {{forumTopicSubject}}

Nu skal i få jer et godt grin ..

En pige jeg engang har gået i paralelklasse med (Rigtig modbydelig o møgforkælet unge) skrev i sin status (Facebook), at hun havde fået sig en kaninpels ..
Jeg kommenterede "ad .."
Så skriver hun på chatten, og spørger hvorfor.
Jeg besvarer det med, at jeg da synes det er ulækkert at gå med pels, og da især kaninpels ..
Så fik jeg jo et svar tilbage om, at den ikke var ægte.
Efter lidt frem og tilbage, om hvor den er købt, fortæller jeg hende jo så, at de pelse Føtex solgte var ægte, og at det også stod på skiltene, og jeg spurgte en medarbejder.
Svaret var så
"GAL EN NØRD DU SÅ ER HVIS DU HAR SNAKKET MED DEM OM DET? "

Jeg skriver grinende, om det virkelig er inteligensniveauet, om jeg så skal sidde og kalde hende dyreplager.

Så skriver hun jo pludselig:

Prøv hør, du så fucking sur hele tiden mand, hvad fuck er der galt med dig,
bare fordi du ikke har lille lyn mere så lader du det gå ud over alle!!!
(Stavefejlene har jeg lige rettet)

Ja her bliver jeg tosset, og skriver:

Du skal IKKE blande Lille Lyn ind i det!
PUNKTUM!
Fordi DU ikke kan finde ud af at forsvare hvad du gør skal du IKKE prøve at ramme mig på den måde!

Og svaret er jo velformuleret:

OKAY RØDHÅREDE NØRD.
/ORANGE*
Du troede det var dig der ejede lillelyn!

Jeg svarer at jeg finder det det der enormt morsomt, for hun må da lige komme lidt bedre an, og at hun meget gerne må fortælle mig hvorfor jeg er svag.

Så kører den pludselig, at jeg prøver at stjæle andres pony (????), hvortil jeg svarer at det gør jeg sådan set ikke.

Så kører den ellers lidt, hvor hun spiller smart, og pludselig kommer den:

Prøv hør lille jordbær! Du er grim du stjæler du tror du ejede lillelyn med ejerne hadet dig så meget så de blev nød til at ''fyre'' dig.. du troede du var så
sej til at lave horsemannship men ponyen gjorde det kun fordi den vidste den ville dø hvis den ikke gjorde det rigtig (pga dig!) Du er dyreplager fordi du er så grim og dyrene besvimer over dig..

Jeg sidder ærlig talt lidt overrasket, og skriver bare en masse "HAHAHA" tilbage.
Hvortil svaret er "Det er det eneste du kan skrive", og jeg så svarer at jeg ikke engang gider svare, for finder det alt for latterligt og på niveau med en 8-årig.

Så kører de´n ellers bare "Jaja grimme", og pludselig kommer der en "Og du havde bare sex med Hans!"
Jeg må indrømme, at jeg ikke har grint rigtigt meget meget længe, men den der den fik mig altså til at grine!
Hans er en mand på 75 år, som ejer gården Lille Lyn står. Det er altså morsomt!

Men derefter skriver jeg bare, at jeg håber hun en dag vokser op, for hun er latterlig at høre på.

Så kommer der et meget mystisk svar:

hvem er det lige der er latterlig at kalde folk dyreplager fordi man går med en vest? du har aldrig set den!!
- Andrea det helt ubeskrivelig så ulækker du er!! Dit profil billede med det der sorte på dine øjne FUUUCK MAND du slet ikke pæn.. ;o
- og du siger jeg er en på 8 år , hvad er du så ikke da du blev uvenner med din mor løb du ned på gården fordi du åbenbart var bange?! xD TIL GRIN!!!!!

Mit svar til dette var bare:
Jeg siger at man ved at købe pels støtter dyremishandling, hvilket er rigtigt.

Din mening om mit udseende, ja den er jeg faktisk ligeglad med?

Well Malou, vi lever ikke alle i perfekte familier?
Og jeg husker ikke at være løbet derned, fordi jeg blev bange for hende? Men jo korrekt, at jeg engang tog derned, da jeg ikke havde andre muligheder.

I kan ikke bruge det til noget, men måske nogen af jer har fået sig et godt grin? Det har jeg ..
Føler ikke engang jeg kan blive vred over måden hun skrev om Lille Lyn, for der er så meget tankeløshed bag det der så det er virkelig bare morsomt?

Nå! Hvad har i lavet idag smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der findes virkelig latterlige folk!
Kommentér på:
Der findes virkelig latterlige folk!

Annonce