{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

Findes det virkelig ikke??! {{forumTopicSubject}}

Kan det passe at det skal være SÅ svært, at finde et sted at står med sønnikes pony??!!

Vi bor i Slangerup,(nær Frederikssund) men syntes det er mere eller en UMULIG opgave at finde et sted, hvor vi ikke skal kompromis med et eller andet....

Jeg vil bare gerne finde et sted, hvor ponyen IKKE skal stå på mudderfold og er ude min. 5 timer dagligt i vinterhalvåret.

Hvor der er plads til børn, og andre ponyryttere gerne spring.
Der skal være ridehus på stedet...

Hvor ligger det sted, som jeg slet ikke kan finde??
Kom MEGET gerne med jeres imput og anbefalinger til steder.

Skovrødegård i Birkerød tager de ikke opstalder mere?

PFT smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Findes det virkelig ikke??!
  • #1   13. dec 2013 Vil i kører til Hillerød?
    Der ligger en lille privat gård der hedder Lindal på nordhøjvej 22. Der er godt nok ikke nogle børn der har heste på stedet så vidt jeg ved, men der kommer ryttere udefra og får undervisning i både spring og dressur smiley
    Der er ridebane med lys og ridehus.
    Jeg havde Anemone der i 5 år smiley synes det er et dejligt sted, og deres folde bliver ikke totalt mudret. Kun lidt oppe ved ledene

• #2   13. dec 2013 i det område vrimler det da ellers med hestesteder.
    Min bedste anbefaling er at kører en tur ud i område og hvis i ser et sted der matcher jer, så gå ind og bank på døren og få en snak med folk, det var ihvertfald sådan jeg fandt det perfekte sted til mine hyppere

• #3   13. dec 2013 Vil i tage til Taastrup? Stenbjerggård ligger nær IKEA smiley
    Vinterfolden er meget mudret lige nu, men der er stadig græs på dem smiley

Kommentér på:
Findes det virkelig ikke??!

Annonce