{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Kost og motion ... HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg ved at være godt træt af at hele tiden have mad i tankerne. Når jeg spiser går der 20 min. så har jeg en fornemmelse i maven som værken er mæthed eller sult. men alligevel spiser jeg igen :S
Jeg syntes selv jeg har taget rimelig meget på, for kan ikke passe mine bukser mere som jeg kunne passe i sommers. Og har virkelig dårlig selvtillid hvad angår min krop og føler mig ikk tilpas i den.
Nogle som har et link eller noget til en kostvejleder eller noget?
Overvejer at melde mig i Fitness i roskilde, så man har en som kan hjælpe med motionen. Men syntes bar det er svært at have motivationen..
Arh hjælp smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kost og motion ... HJÆLP
  • #1   16. jan 2010 Start med at tænke over hvad du spiser.. Og lad være med at tage den sidste potion selvom du egentlig godt kan.

Ellers kan du søge hjælp ved weigt watchers eller vægtkonsulenterne.

• #2   16. jan 2010 jeg er medlem hos vægtkonsulenterne, og har smidt 10 kg på 10 uger rundt regnet...

du taber dig bedst og mest effektivt ved at ændre dine kostvaner..

du taber dig ikke særlig meget hvis du bare går i motions center og pumper løs

• #3   16. jan 2010 Sandie L

Vil også gerne i form smiley Det er fedten på maven, lår og røven som jeg gerne vil af med smiley

• #4   16. jan 2010 En vigtig ting er at spise det rigtige og spise TIT! Ikke meget hver gang, men tit. Så du aldrig er sulten.

Jeg spiser 6-8 gange om dagen. Spiser stort morgenmåltid. Ikke noget brød, havregryn med mælk somregel. Og lidt mandler.

Så spiser jeg mellemmåltid to gange inden frokost - feks frugt/gulerod eller andet grønt.

Frokost spiser jeg altid noget som mætter godt. feks rugbrød med magert pålæg og en halv advocado - også mellemåltid igen. aftensmaden er aldrig særlig stor, du må ikke have for mege i maven om aften inden sengetid. er du sulten efter aftensmad snup igen noget grønt.

Det er vigtigt at have motivation, ellers kan du ligeså godt glemme det. Måske virker det uoverskueligt at ændre livsstil og vaner i starten, men du skal tænke på at de nye ting hurtig bliver en ny vane. smiley

Fitness center er godt, hvis du gider - hvis du ikke gider find på noget andet for det kommer ikke til at holde i længden. Men få en træner til at hjælpe dig godt igang - ellers skriv en PB jeg er uddannet fitness instruktør og ved derudover meget om kost smiley

Kommentér på:
Kost og motion ... HJÆLP

Annonce