291 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

kan han lig mig? kan han lig mig?

mødte denne her fyr nytårs aften, og vi har skrevet sammen hver dag, så også se ham på onsdag hvor vi skal i biffen og ud og spise bagefter,

i hans beskeder skriver han søde til mig, og mus, og søde ting og sådan, og vi skriver altid en godnat besked hvor den slutter med kys.

hvad betyder det?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan han lig mig?
  • #1   4. jan 2010 Jeg ved ikke om han kan lide dig, men rigtig rigtig mange drenge skriver søde, smukke eller mus til alle piger de skriver med smiley

kys, kram osv. kan også bare være "standart"

så du må springe ud i det og spørge ham ad smiley

• #2   4. jan 2010 finder ud af det onsdag så, men tror ikke han er lig som alle andre drenge

• #3   4. jan 2010 Fyrer kalder sig som regel søde efter at have kendt dig 2 sek.. Det har jeg oplevet tit, og HADER det, de kender mig jo ikke rigitgt så hvorfra ved de at jeg er sød, jeg kunne være den største strigle i verden...

Men det er nok bare mig... Pas nu på dig selv, og lad være med at gå alt for hurtigt frem, hvis han kan lide dig, så kan han også vente!!!
    Selvfølgelig skal du ikke give ham den kolde skulder, men giv ham ikke alt hvad han beder om..

• #4   4. jan 2010 Haha XD helt samme med mig

mødte også en nytårsaften. vi havde en skide hyggelig aften ;), han er så ikke typen der skriver søde, søtte blablabla heldigvis, desværre er han også typen der arbejder konstant så han skriver ikke hele tiden. hvilket gør mig konstant paranoid - kan han lide mig, har jeg sagt noget jeg ikke skulle, hvorfor skriver han ikke etc.. (you see were this is going)

Men så tænker jeg, han må da lade være med at skrive til mig hvis han ikke er interesseret?

• #5   4. jan 2010 altså han hader dig sandsynligvis ikke siden i har aftalt en date? smiley

• #6   4. jan 2010 Jeg bor skråt over for en dreng, som bliver ved med at kalde mig for søde.. Det betyder ofte ikke så meget for dem, når de skriver det.
    Siger ikke at det er alle drenge, der er sådan, men det er meget med forskel hvem der gør og hvem der ikke gør.

Efter at have været sammen med ham et par gange, stoppede han med at skrive .. skrev faktisk ikke længe, men pludselig begyndte han at skrive igen. Og han skriver igen "søde" til mig. Lægger intet i det. Det nægter jeg. Alle de andre gange jeg har lagt noget i, at en kalder mig for søde (eller andre dejlige ting) så har jeg fået et nederlag. Ej okay, ikke hver gang, men det er da sket? smiley

Held og lykke med din "date".

• #7   4. jan 2010 Ej come on, det bliver da serveret på en sølvfad for dig.. Kast dig ud i det, og hvis du er itvivl så spørg ham. Hvis der er noget fyre kan lide, så er det ærlighed....

Jeg synes det lugter lidt som om du bare gerne ville fortælle at der er en fyr som kan lide dig og omvendt.. Skulle jeg så også sidde og underholde hele HG om mig og min kærestes forhold?
    Hvis du gerne bare vil fortælle om det, så drop spørgsmålet til sidst: "hvad betyder det?" alle ved hvad sådan noget betyder (:

Kommentér på:
kan han lig mig?

Annonce