4. sep 2006 Følger: 54 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 941 Svar: 2.261
kan han lig mig? kan han lig mig?
mødte denne her fyr nytårs aften, og vi har skrevet sammen hver dag, så også se ham på onsdag hvor vi skal i biffen og ud og spise bagefter,
i hans beskeder skriver han søde til mig, og mus, og søde ting og sådan, og vi skriver altid en godnat besked hvor den slutter med kys.
hvad betyder det?
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.407
kys, kram osv. kan også bare være "standart"
så du må springe ud i det og spørge ham ad
sep 2006
Følger: 54 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 941 Svar: 2.261
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.978
Men det er nok bare mig... Pas nu på dig selv, og lad være med at gå alt for hurtigt frem, hvis han kan lide dig, så kan han også vente!!!
Selvfølgelig skal du ikke give ham den kolde skulder, men giv ham ikke alt hvad han beder om..
jan 2008
Følger: 116 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 53 Svar: 1.320
mødte også en nytårsaften. vi havde en skide hyggelig aften ;), han er så ikke typen der skriver søde, søtte blablabla heldigvis, desværre er han også typen der arbejder konstant så han skriver ikke hele tiden. hvilket gør mig konstant paranoid - kan han lide mig, har jeg sagt noget jeg ikke skulle, hvorfor skriver han ikke etc.. (you see were this is going)
Men så tænker jeg, han må da lade være med at skrive til mig hvis han ikke er interesseret?
jan 2008
Følger: 116 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 53 Svar: 1.320
jul 2007
Følger: 64 Følgere: 123 Heste: 6 Emner: 315 Svar: 2.339
Siger ikke at det er alle drenge, der er sådan, men det er meget med forskel hvem der gør og hvem der ikke gør.
Efter at have været sammen med ham et par gange, stoppede han med at skrive .. skrev faktisk ikke længe, men pludselig begyndte han at skrive igen. Og han skriver igen "søde" til mig. Lægger intet i det. Det nægter jeg. Alle de andre gange jeg har lagt noget i, at en kalder mig for søde (eller andre dejlige ting) så har jeg fået et nederlag. Ej okay, ikke hver gang, men det er da sket?
Held og lykke med din "date".
jan 2006
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.510
Jeg synes det lugter lidt som om du bare gerne ville fortælle at der er en fyr som kan lide dig og omvendt.. Skulle jeg så også sidde og underholde hele HG om mig og min kærestes forhold?
Hvis du gerne bare vil fortælle om det, så drop spørgsmålet til sidst: "hvad betyder det?" alle ved hvad sådan noget betyder (:
kan han lig mig?