{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Hvis du vandt millionen ..... {{forumTopicSubject}}

på din skrabejulekalender (har du ikke sådan en, så vinder du bare millionen i lotto istedet for!), hvad ville du så bruge den til?

Impulz skulle have en legekammerat :o) eller, jeg skulle have hest nummer 2 smiley + selvf. udstyr til den.
En hestetrailer.
Så skulle jeg have noget tøj smiley
Ville nok dele med familien og resten skulle så sættes ind på en opsparing.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvis du vandt millionen .....
  • #1   15. dec 2009 jeg har virkelig ingen anelse o:
    jeg ville være total overvældet, og så tror jeg jeg ville gemme dem xD

• #2   15. dec 2009 give de penge jeg skylder folk, nyt udstyr+nok en ny pony smiley
    dele med familie, og forkæle mig selv og vennerne smiley

• #3   15. dec 2009 Tag et kører kort, købe en bil, og tag på en ferie hvor jeg inviter min familie med, også shoppe..

og gemme resten

• #4   15. dec 2009 Hvis jeg vandt millionen, så skulle jeg betale min gæld.Betale Andreas' gæld.
    Hefter købe lance tilbage. (Gl. lånehest, som er blevet sat tilsalg efter kun 6 mdr.)
    Så ville jeg købe mig en 4-hjuls trækker.
    Give min far nogle penge.
    Invitere familien på en lille rejse.
    Og så sætte resten ind på en opsparing. smiley

• #5   15. dec 2009 jeg ville købe en bil til min kæreste, en masse nyt tøj, flytte i anden lejlighed og
    få en hund smiley ,købe nye møbler, og et kæmpe fladskærms tv og måske overveje at få en lille baby..
    og så ville jeg helt klart give min mor og far en masse penge (:
    (de er skilt)

resten skulle ind på en konto (:
    nej, jeg ville nok også tage en tur til New York smiley

• #6   15. dec 2009 Det første jeg skulle var at købe en ny springsadel.. Det gør jeg så også hvis jeg vinder 5.000 eller mere XD
    Og jae så ved jeg det ikke helt? En masse fedt rideudstyr og en nintendo wii og ja heh ved det ikke XD
    Tror ikke jeg kommer til at købe noget stort bare en masse små ting XD

• #7   15. dec 2009 1 skurter - første ønske xD!
    En masse tøj..
    En masse udstyr til mine heste og mig 8D!
    Og resten til at flyttte hjemmefra 8D

• #8   15. dec 2009 - Købe JF Mega Smarti og/eller Mr. Buddy Cutter (American Paint Horses).

- Købe en pæn og velholdt bil.

- Betale far alt det tilbage, som han har ofret på mig, hestene og bilen den sidste tid.

- Sætte resten ind på min opsparingskonto.

• #9   15. dec 2009 købe min hest tilbage, som blev solgt i fredags og hentet i dag ;'s

• #10   15. dec 2009 først en masse fedt udstyr til pinja xD
    noget til hugo, og så en tur til USA!:D
    ellers bare opsparing og noget til min mor og far self smiley

• #12   15. dec 2009 Jeg ville købe en Jazz - en super lækker amber champagne TWH vallak, købe en fed ferie til mine forældre som tak for al den hjælp de har givet mig, betale min sidste gæld, finde et godt nedlagt landbrug og tage udbetalingen uden hjælp fra banken og så sikkert sætte resten i banken/investere dem :o)

• #13   15. dec 2009 Jeg føler mig alt for overvældet over bare tranken. Jeg vil slet ikke have lyst til det xD Men det vil selvfølgelig være rigtig dejligt!
    Nu er min farfar og bedstefar lige solgt begge deres firmaer. Hvilket gav MANGE penge (:
    Jeg mangler ingenting.
    Men hvis det endelig var jeg vandt, så skulle det gå til en rigtig god kiroprekter til mine mor' dagpleje børn, det lyder ondsvagt. Men de er så dejligt smiley

• #14   15. dec 2009 Jeg ville betale min og min kærestes gæld..
    Så ville jeg købe den smadder-lækre skimlede ismule som jeg har savlet over herinde så mange gange..
    Jeg ville sende min ishest i tølttræning..
    Købe et kørekort..
    Sende min kæreste til ride-undervisning (når jeg har købt en mere, SKAL han lære at ride, så han kan komme med på tur)..
    Købe nogle nye møbler og et nyt fjernsyn..
    Købe en ny bil til "mutti" - der er ALTID et eller andet i vejen med hendes..
    Købe et eller anden til min far..
    Tage en tur ud at rejse..
    Og hvad der end måtte være tilbage - skal gå til opsparing..
    Uha - jeg håber jeg vinder den million på min skrabekalender!! ;-D

• #15   15. dec 2009 give mine forældre dem og betale deres gæld /lån smiley og gøre dem glade smiley og så hvis der er nok nogen penge til miqqq smiley

• #17   15. dec 2009 Hmm hvis jeg vandt en million kroner så ville jeg købe en anden bil og bygge en ridehal, købe ny fryser og ovn. Skulle der mod forventning være penge i overskud, skulle de ind på min lille datters opsparing.

• #18   15. dec 2009 - Købe Jake & Nikita smiley
    - Udstyr til begge hypperne.
    - Tøj til mig.
    - Give nogle til min lillesøster.
    - Forære nogle til Anima.
    Også skal de 900.000 bare en på en konto så jeg også kan tjene på dem (;

• #19   15. dec 2009 Og måske en trailer smiley

• #20   15. dec 2009 Købe en MASSE styling og tuning til min bil 8) Damn

Så ville jeg nok også give en god gave til min kæreste, som har hjulpet mig utolig meget..
    Og de gamle og søsteren skulle også have en god gave smiley

Så betale det jeg skylder til min far og ellers bare leve livet fedt smiley

ØNSKE TÆNKNING smiley

Jeg har skrabet min og vandt kun 25 kr T_T Var 1 rensdyr fra at vinde 5000 8)

• #22   15. dec 2009 Allimac go Ynor - årh hvor trist! jeg er 4 juletræer fra at vinde millionen (som 500.000 andre mennesker), og er så blandt alle dem der står juleaften og mangler 1! Men tør ikke skrabe allerede nu - er overbevist om at det giver uheld!

• #24   15. dec 2009 Købe en lille pony og sætte resten af pengene ind på en konto der hed pony og så kunne jeg ha' min egen..

• #25   15. dec 2009 jeg ville købe en springsadel og så nok os en god springhest. så sku jeg nok ha noget tøj og sko og såen. ha udstyr og så nok gemme lidt
    smiley

• #26   15. dec 2009 Give mine forældre mange af pengene : ) De har trods alt støttet min rideinteresse, købt heste og støttet når jeg har solgt dem igen. Det er det mindste jeg kunne gøre.

Og så ville jeg købe en rigtig god sadel, og lave et vandspiltov med varmt vand og solarie.

• #28   15. dec 2009 har ikke nået at få sådan en denne gang d:..
    men hvsi jeg vandt ville jeg:
    give halvdelen til min mor, hun har hjulpet mig så meget! :')
    købe en hest,
    nyt tøj,
    && så ellers bare leve fedt af dem for lifetime d:

• #29   15. dec 2009 Berit : Det kommer da an på om man hæver sine penge, og giver dem kontant ; )

• #30   15. dec 2009 Jeg har skrabet min og der var kun 25 kroner på.. Da det blev den 5. december, kunne jeg ikke holde mig i skindet mere smiley hahahha
    Behøver jeg sige at i følge min chokolade julekalender er der kun 3 dage til juleaften ;D hahaha

Men hvis jeg havde vundet millionen, så ville jeg købe mig en drømmedressurhest. Jeg ville købe en trailer, og give min far en bil, så han kan køre med mig! Så skulle min mor også have en ny bil smiley
    Derudover så ville jeg købe nye fancy møbler til vores hus, et nyt køkken ville heller ikke være dårligt, og så skulle den hest have noget total fancy udstyr ;D hahaha. så hvis der skulle være en sjat penge tilbage, skulle de stå på en konto og bare trække renter ! (:

• #32   15. dec 2009 Mine forældre og jeg skulle et smut til Irland for at finde os en 3-4 connemaraponyer mere (: Resten af Jamiro skulle betales, han skulle have en springsadel og så en smule til opsparing, resten ville jeg forære væk til folk der har mere brug for pengene end jeg har.

• #33   15. dec 2009 Uha jeg ville have en 4*4 og en lækker hestetrailer. Også skulle resten i banke.

• #34   15. dec 2009 Først skulle min faster have en buket blomster og måske et par tusind, for jeg fik den af hende.
    Derefter ville jeg sætte 800.000,- i banken, så vil jeg købe noget lækkert udstyr til mig og hestene og så vil jeg nok give et par tusind til familien og købe et par lækre julegaver til dem smiley

• #35   15. dec 2009 De sætter dem nok ikke ind, skal du se : ) Det er ligesom når man sælger heste til større beløber.

• #36   15. dec 2009 Kine: Hvad mener du ? smiley

• #37   15. dec 2009 Lotte
    Hvis man ikke engang har råd til at leve selv, er man da bestemt ikke selvisk, hvis man beholder mange af pengene selv?
    Det er hvertfald min mening smiley

Men tror nu også mange her ville lade venner, familier og kærester nyde godt af det med f.eks. hyggelige ture ud og spise, gaver osv. trods det der er skrevet her ..

• #38   15. dec 2009 Tror måske også jeg giver en lille middag, hehe.

• #39   15. dec 2009 Det var til Berit : )

• #40   15. dec 2009 Pengene skulle gå på:

At købe Lille Lyn (Selvom ejerne ikke vil se mig, men hvis man byder nok, så?)
    Er der derefter penge tilbage ville de gå på

Penge til forældre = Regninger, gæld og andre praktiske ting
    Invitere venner og familie på en god rejse
    SELV Arrangere nogen oplevelser og lignende for børn og unge med forskellige sygdommer.
    En del skulle klart også gå til dyrevelfærd og den slags ..

• #41   15. dec 2009 jeg ville købe en ny computer, og et nyt spejlreflekskamera, og så ta på et roadtrip gennem alle staterne i USA og Canada smiley og de penge der er tilbage ville jeg bruge på en lejlighed i Californien smiley min store drøm er at komme langt væk fra Danmark, når jeg er færdig med skolen, og det skal jeg nok komme selv om jeg ikke er millionær, det ville bare være lidt nemmere på den måde smiley

• #42   15. dec 2009 Jeg skulle have :

Ny dressursadel
    Ny springsadel
    bedækning til silke
    Ny ridehjelm
    NY stævnejakke
    Trailer kørekort til min bror
    Og så fik min mor,far, brødre nok også lige et par tusind smiley

Og resten opsparing til kørekort & ligende smiley

• #43   15. dec 2009 Jeg skulle have :

Ny dressursadel
    Ny springsadel