{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Dybt ulykkelig {{forumTopicSubject}}

Min veninde, Linda V og jeg blev påkørt onsdag aften i en rundkørsel. Min bil, en ToyoToyota Carina er totalt smadret i højre side, hvor Linda sad.

Vi kom kørende igennem en rundkørsel, hvor jeg så ser en idiot der IKKE bremser ned, jeg siger til linda "Hvad fanden har han gang i?!" og BANG - han knalder ind i Lindas side.

Bilen er fuldstændigt underordnet, for det er en gammel spand.

Men manden, som jeg endda har øjenkontakt til, bremser ikke engang - det eneste grund til at bilerne kommer i hold, er fordi jeg klodser bremsen.

Jeg var udsat for det samme oktober sidste år, hvor jeg var så uheldig at få piskesmæld, så jeg kører naturligvis til vagtlægen. Denne gang har jeg forsuvet min ryg, 2 ryghvirvler der er fastlåste og muskelskade på min hofte. Jeg har været sygemeldt siden da (arbejder i butik), og det bliver bare værre. Linda var så uheldig at forstuve/få et piskesmæld i nakken. Den anden billist slap uskadt.

Vi har været i tvivl om hvorvidt vi skulle melde ham, fordi han ikke overholder sin ubetinget vigepligt, men troede vi kunne ordne det i al fordragelighed.

Sådan skulle det desværre ikke gå - vi tager kontakt til manden forsikringsselskab, og finder ud af at han siger det er MIN skyld! HMMMMM!! Han pløjer ind i OS i rundkørslen?! Hvordan er det så MIN skyld?!

Er bare SÅ ked af det og frustreret, fordi jeg netop først har fået afsluttet den anden forsikringssag her i sommers, og orker det ikke én gang til.

Jeg er kommet frem til den beslutning, at jeg anmelder manden for ikke at overholde sin vigepligt på mandag.

Men kan i se hvordan det kunne være min skyld?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dybt ulykkelig
  • #2   11. dec 2009 Camilla - jamen, vi kører rundt i rundkørslen, han overholder IKKE sin vigepligt og kører ind i vores højre side? Havde jeg kørt i min Renault Clio havde Linda ikke sluppet med en øm nakke smiley

altså - han kommer fra en vej ind til rundkørslen?

• #3   11. dec 2009 Poseleon - er bare så gal på ham! Vi kunne sagtens have tilkaldt politiet, så havde han mistet kortet - men sådan er jeg bare ikke, jeg troede vi kunne ordne det hele smiley Bliver bare så ked af det, når mennesker prøver at !tage røven" på andre!

Deschain - Håber også Linda kommer sig over det, vi har bare lagt på sofaen hele dagen de sidste par dage; jeg har i forvejen kæmpe problemer med min ryg, og dette har gjort det værre! Også mit piskesmæld fra sidste år, og Linda kan slet ikke bevæge hovedet smiley

• #4   11. dec 2009 Ja han er bare en idiot, det kan aldrig blive vores skyld at han ikke overholder sin vigepligt!!
    Min nakke er godt nok smadret, har bare SÅ ondt =0(
    Ja vi har bare stenet på sofaen siden, men ville meget hellere kunne træne min lille hest, som er i genoptræning - eller lege med mine børn!

Men der er ingen tvivl om, at det er hans skyld, han kom fra sidevejen og kørte direkte ind i bilen, lige hvor jeg sad :S

• #5   11. dec 2009 Linda - han er en spade! Og vi anmelder ham på mandag, så kan han miste sit kørekort som tak for dette!

• #6   11. dec 2009 Jeps det kan han nemlig!! Han er godt nok for dum!!

• #7   11. dec 2009 Det er så sørgeligt - jeg var endelig holdt op med Ibumetin og Dolol, men nu starter jeg igen

• #8   11. dec 2009 stakkels jer begge, en skam i ikke meldte ham med det samme, men selvfølgelig, - man går jo ikke rundt og tror det værste om alle folk.

God bedring til jer begge, håber det hele går i orden ..

• #9   11. dec 2009 A & A - tusind tak; ja, vi troede naturligvis ikke han kunne finde på at "løbe" fra ansvaret, men han var en mand på godt og vel 60, så sådan noget tror man ikke om folk smiley

• #10   11. dec 2009 Du skal jo altid holde øje med at folk holder deres ubetingede vigepligt, hvis du kan se, at han ikke har tænkt sig det, skal du bremse inden eller skynde dig videre.

• #11   11. dec 2009 Katrine - det nåede jeg slet ikke - jeg så ham bare lige hurtigt, INDEN vi nåede til den afkørsel og BANG; så skete det.

Men normalt holder jeg MEGET øje med folk, da jeg var ude for noget nær det samme sidste år.

• #12   11. dec 2009 har i det godt alle sammen

• #13   11. dec 2009 Ina - nej, det har vi ikke. Linda har forstuvet/fået et piskesmæld i nakken, jeg har forstuvet ryggen, to ryghvirvler der er fastlåst og en muskelskade i hoften smiley

• #14   11. dec 2009 nu mente jeg er i i live ej øv ingen ridning i larng tid god bædring

• #15   11. dec 2009 Ina - nej, dog ikke døde; men tak for det smiley .. Jo, der burde nok komme lidt ridning (vi har begge ungheste), så det er alligevel kun skridt smiley

• #16   11. dec 2009 Ja, okay, det lød bare lidt sådan på den måde du skrev det.. Det kan være forsikringsmanden så vil sige, at du har kørt for stærkt. Jeg ved det ikke, men surt er sådan noget da altid! Du må måske presse din forsikringsmand lidt mere så, og høre hvad politiet siger. Men vil de godt gøre noget, når du ikke ringede med det samme? hmm.

• #17   11. dec 2009 okay

• #18   11. dec 2009 Katrine - manden kørte jo ind i mig i en rundkørsel; så jeg er ikke, længere, i tvivl om det er hans skyld, for det er det. Han kom fra en afkørsel og bankede ind i min bil, da jeg kørte rundt i rundkørslen.

Men jo, politiet vil gøre noget - har talt med dem i dag, og skal bare komme på mandag og lave en anmeldelse.

• #19   11. dec 2009 Jo, men som før sagt skal du altid selv holde øje med, at andre holder deres vigepligt!
    Det var godt!
    Altid noget det ikke gik værre til!

• #20   11. dec 2009 Katrine - jeg holder ALTID øje med om andre overholder deres vigepligt smiley Er en MEGET forsigtig chauffør smiley ..

Ja, det er altid noget at det ikke gik værre smiley

• #21   11. dec 2009 Hvis bare der var nogle flere som dig smiley

• #22   11. dec 2009 Katrine - hahaha, ja smiley .. Men blev også påkørt sidste år (sjovt nok, OGSÅ i en rundkørsel) men der var en der kørte op i min bil, dengang smiley .. Så kører ENORMT forsigtigt, synes bare det er så træls at han skyder skylden på mig :S ..

• #23   12. dec 2009 Man kan vel se på bilen at hån påkørte jer !

God bedring og jeg håber ikke det bliver et forsikringshelvede for jer !

• #24   12. dec 2009 AM - ja, hele højre side af bilen er smadret, så hvis jeg skulle have påkørt ham, så er jeg kørt sidelæns :S

Kristina - Jeg har talt med politiet, og de siger at deres rapporter netop IKKE kan bruges i forbindelse med skyldsspørgsmål(min bror er fængselsbetjent, og han siger det samme). Men anmeldes - det skal han! Han får ikke lov til at slippe let, og han mister sit kørekort; øv bøv for ham, men hvis han skal være på tværs, så må han føle min vrede.

Da jeg var udsat for det samme sidste år, behøvede vi ikke politi - hun påtog sig hele ansvaret, men derfor gik der stadig 7 måneder inden jeg fik tilkendt min erstatning, da jeg blev 5 % invalid. Tror desværre bare der går længere tid denne gang, da han åbenbart skal være på tværs.

• #25   12. dec 2009 Undskyld var politet ikke på stedet eller kørte i videre eller hvordan og hvor ledes?

Altså her i september i år var der en bil der kørte lige ind i siden på mig og vores bil blev totalt smadret, og det var dem der skulle finde ud af hvis skyld det var osv. osv. Altså ved at afhører vidner lave statistik over lyssignalet osv. også i forhold til hvis jeg fik varrige men af mine skader og skulle havde astatning så skulle det jo også repoteres at det var hans skyld (som det var) ..

• #26   12. dec 2009 Shella - nej, det er, som regel, noget man kan ordne indbyrdes. Det var jo ikke et kæmpe uheld, "bare" et sammenstød smiley

• #27   12. dec 2009 Når jeg forstod det bare som om det var et større uheldig .. Men jeg tror man skal lave et indbyrdes aftale inden man kører fra stedet og hvis man ikke kan det så tilkalde politiet.

• #28   12. dec 2009 Shella - præcist, men narrøven påstår desværre at det er min skyld :S .. Så jeg kan anmelde ham for ikke at overholde hans ubetingede vigepligt

Kommentér på:
Dybt ulykkelig

Annonce