{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Er dybt ulykkelig {{forumTopicSubject}}

Nu kan jeg vireklig snart ikke mere. Min hoppe måtte jo aflives i agust pga svær benskade og havde hende kun 8 måneder. Så har jeg købt en ny hest for en uge siden. Sofie og virkelig en sød og dejlig hest. Så ville jeg lige have kiroprakteren til at se på hende i dag da jeg synes hun muligvis havde et skævt bækken da hun var lidt stiv i det ene bagben. Tidligere ejer sagde hun aldrig har haltet eller fejlet noget men hun havde kun haft hende i et halvt år og brugt hende til skridt ture sådan en gang om ugen.

Kioprakteren som også er dyrlæge siger efter 5 min at min hest sofie er alvorlig skadet i sit bagben og hun kan mærke hun er blevet opreret da ledbåndet i knæet ikke er det og noget andet ved låret er cuttet. Hendes lårknogle er helt deform og grunden til v i ikke kunne opdage det var at hun havde lært sig at gå på en måde sådan at hun ikke haltede og ikke viste tegn på ømhed. Dyrlægen sagde at hun ALDRIG ville blive ridehest og hvis hun fik smertestillende ville hun måske kunne gå som foldhest.
Efter dyrlægen havde været der gik jeg grædene ned på folden med hende og her viste det sig tydeligt at dyrlægen havde rørt noget som gjorde rigtig ondt for sofie kunne slet ikke støtte på benet og var ved at vælte.

Har aftalt med tidligere ejer at lade handlen gå tilbage men er stadig ked af det. Troede lige drømmehesten var fundet. Hvor uhelig kan man være ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er dybt ulykkelig
Kommentér på:
Er dybt ulykkelig

Annonce