{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

Er SÅ dybt ulykkelig! {{forumTopicSubject}}

Jeg tror aldrig jeg har været så ulykkelig, som det sekund jeg trykkede "send" på annoncen på Prins - og jo flere der skriver på ham, så mere ulykkelig bliver jeg.
Jeg havde troet at det skulle være ham og jeg til vores første springstævne (intet fancy, bare ham og jeg). Første vores galoptur i skoven, at han skulle være min indtil den dag hans hjerte ville give op.

Men det bliver det ikke - det bliver ikke mig, der skal gøre alle disse ting med ham. Det bliver en anden (forhåbentligt en fantastisk ny ejer, der vil elske ham lige så højt og uendeligt som jeg gør.) Ikke engang min skilsmisse er lige så hårdt som dette - jeg havde brugt SÅ længe på at finde min drømmepony, og når jeg så finder ham; så skal han sælges. Kan slet ikke sætte ord på hvor uendelig ked af det jeg er; ville end ikke ønske dette for min værste fjende.
Hver gang jeg er alene, sidder jeg og kigger billeder igennem af Prins, og bare stortuder - kan slet ikke holde op igen, og tror ikke jeg kan klare alt det her uden ham.

Undskyld, det blev et whineindlæg; men havde virkelig brug for at komme ud med det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er SÅ dybt ulykkelig!
  • #1   2. mar 2010 årh føler virkelig dybt med dig. jeg gruer også for om jeg nogensinde oplever at skulle skille mig af med min Nosey.. stort trøstekram herfra og de bedste tanker, håber virkelig at prins havner hos nogen der elsker ham lige så meget som du jo gør

• #2   2. mar 2010 MIa - åh, det er så træls; man føler sig så magtesløs smiley

Fæhesten - har meget strenge krav til de nye ejere af Prins, så jeg er sikker han får det godt. Men det er så uendeligt hårdt at vide, at jeg en dag aldrig ser ham igen; hans dejlige øjne, og den måde han nusser min ryg på, når jeg laver strækøvelser med ham, når han vrinsker efter mig, generelt bare at han er der.

• #3   2. mar 2010 Er glad for jeg ikke står i den situation men ...

Min bedste ven samt sjæleven blev aflivet pga. knude i spiserøret... DET GJoRDE SÅ oNDT !

Kan stadig græde over ham om aftene når jeg ligger og tænker på ham i sengen eller ser billeder af ham...

Se ham i min profil... Han var min styrke, min tro og mit liv.

Så ja føler med dig. det gør DYBT ondt at miste én man elsker uanset hvordan... og tror aldrig det er en smerte man kommer over...
    heller ikke selv om man få ny hest ...

• #4   2. mar 2010 Jackpot hed han... dog er alle minderne gemt i mit hjerte og kan ikke blive erstattet, slettet eller gå glemt i nye minder

• #5   2. mar 2010 Julie - åh, kan godt forstå dig smiley .. Havde aldrig troet jeg selv skulle stå i denne situation; men jeg må tage konsekvensen af at skulle skilles. Jeg får aldrig lyst til at have hest igen - vil kun have Prins. Jeg er bare halv uden ham smiley

• #6   2. mar 2010 kender følelsen...
    :<

ville give ALT i verdenen for at kunne få Jackpot tilbage fra de evige græs marker...

• #7   3. mar 2010 ååhhhh det gør mig ondt ..skilsmisse er hård..jeg beholdte dog hesten dengang og da jeg måtte gi op med at få den rengående et par mdr efter gjorde det mere ondt end skilsmissen..
    er der ikk en mulighed for du kan ha ham gående et billigere sted evt..og vente til at se hvordan det går,,også tage beslutningen derfra,når du har fået dit liv rimeligt på plads?det meget at stå med på engang..og måske du vil fortryde at du solgte ham ,hvis nu det kan køre rundt ..

• #8   3. mar 2010 Julie - smiley

• #9   3. mar 2010 Kan du ikke låne Prins ud evt? Mpske er der en sæd familie derude som ikke har råd til at købe hest, men har tiden og overskuden til at holde en hest som din???

• #10   3. mar 2010 hvorfor skal den sælges?

• #11   3. mar 2010 A & A - Hun skriver, hun skal skilles, så det er sikkert derfor. Så bliver det pludseligt dyrt med hest.

Frøik - det er jeg ked af at høre, jeg håber, du finder et fantastisk hjem til ham smiley

• #12   3. mar 2010 Har næsten også lige haft sat mit hest tilsalg, men besluttede mig for at beholde hende da jeg ikke ville kunne undvære hende! smiley Men ved hvordan du har det, det er helt igennem frygteligt!

• #13   3. mar 2010 Mht. til udlån; problemet er at jeg skal bruge pengene til indskud til en lejlighed, da jeg lever på elevløn smiley Jeg har vendt hver en krone, og kan ikke få det til at hænge sammen; jeg står allerede et super billigt sted smiley Men kunne selvfølgelig prøve at se om jeg kunne udlåne ham i et par år. Men ville også være ked af at Prins ville blive glad for sin nye familie, og jeg "bare" tager ham fra dem.

Men tusind tak for jeres søde ord smiley

Kommentér på:
Er SÅ dybt ulykkelig!

Annonce