frustrerende - venter på maler {{forumTopicSubject}}
Må lige ud med lidt frustrationer...
Skulle have haft maler her kl 8 i morges, han ringer så kl 8 og siger at han bliver en halv time forsinket, da han var kommet for sent ud af døren - jeg venter stadig!
Argh det er så frustrerende! og det er bare sket hver gang han skulle komme (4. gang nu) men kan ikke gøre noget da det er en forsikringssag med en vandskade så har ikke selv valgt maleren. 1. gang fik jeg en sms 30min før den første aftale fra en anden maler at han havde "skide travlt" og ikke kunne nå det - fedt når min mor havde taget en fridag for at være i min lejlighed mens han var der da maleren havde valgt dagen. Jeg blev så sur og han sendte så en anden (den der også kommer i dag) Han kom så men havde intet med til at ordne en vandskade så han måtte komme igen næste dag, selvfølgelig forsinket, men han fik da sat væv op og skulle så komme dagen efter for at male - igen forsinket, men maler da. Jeg havde maling stående, men kunne ikke huske hvilken af bøtterne det var så tilbød at ringe til min onkel som havde malet i første omgang for at høre men "næ nej, han var maler, så han vidste godt hvilken en det var" - gjorde han så ikke, så han har plettet med en forkert farve og det ser forfærdeligt ud, så i dag skal han komme og ordne det... Så kan bare vente
Og skal nå ned og ride (dvs biltur på 40min for at komme til hesten) samt ordne en del ting til et stævne vi holder i morgen for at skynde mig til jylland med forældrene til 60års fødselsdag, så må indrømme at jeg er lidt træt af at han ikke kan overholde tider
ups det blev lidt langt
nov 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 1 Emner: 28 Svar: 1.037
frustrerende - venter på maler