{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Heste der venter optagelse .. {{forumTopicSubject}}

jeg synes at det er enormt frustrerende at se hvor mange afventende heste der får afvise stemmer herinde, selvom de opfylder alle kriterier, at folk (undskylder mit sprog) ikke har kugler til at kommentere hvorfor?! Hvordan i al verden skal brugeren så ha en chance for at få hesten ind, når personen ikke kender HG-snobbernes selvskrevne regler?? -ja jeg spørg bare ????

Love C

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste der venter optagelse ..
  • #1   29. jun 2011 Det er vel heller ikke meningen, at personen som ansøger skal kende HG-brugernes selvskrevne regler!!!

ALLE brugere burde afvise udfra reglerne. Der er f.eks. IKKE krav om hvor meget tekst der skal stå - men kun krav om beskrivelse af tilknytning. Der er heller IKKE krav om 5 billeder - det er kun en anbefaling. Der er også mange der afviser, fordi "billederne er for ens" - den regel står ikke i mine generelle betingelser for optagelse. Man skal heller IKKE have stamtavle på sin hest for at sætte den under race - den skal bare være racetypisk. Jeg kunne blive ved og ved og ved, og jeg er fuldstændig enig i, at der er alt for mange, der bare afviser uden grund. Trist, for HG skulle gerne være et forum, hvor alle er velkomne - uanset om man har en fin racehest, som går de høje klasser, eller en lille tyk fjordhest, som bliver brugt til skovture smiley

• #2   29. jun 2011 Nu er nogle af os der har været her en del år. Vi har set en masse fake profiler og ingen tekst og 1 billede skriger langt væk useriøs og evt fake.

Personligt skriver jeg altid hvorfor. Men tilføjer gerne hvad der kan gøre profilen bedre. Så som forkert race, tekst, billeder osv

Men herre gud hvis en hest kun får 1/10 afvisninger det er ikke noget at hidse sig op over.

• #3   29. jun 2011 Åhh ja har det på samme måde, ihh det er altså noget mærkeligt noget. Dere r tit en hest der har op i mod 30 afvis stemmer og jeg kan virkelig ikke se hvor de bryder reglerne. og at folk som du så også skriver ikke engang tør skrive hvorfor de afviser det er bare endnu mere fustrerende, kan man egentlig se hvem der afviser?

den der med tilknytning, skal man ikke bare have tilknytning, man skal vel ikke skrive om den skal man?

• #4   29. jun 2011 Synes godt nok at nogle af afvisnings grundende er en anelse hysteriske ''nå din profil er ikk helt perfekt, farvel..''
    Jeg har aldrig forstået på det at man SKAL skrive tilknytningen men man skal have det for at oprette hesten.. lige som med racer, må man godt bare afvise fordi den er under en ''forkert'' race og har ingen stamtavle??
    Jeg tænker på på at det er et billedgalleri det her

• #5   29. jun 2011 Første gang jeg oprettede Athena, fordi jeg kun lige havde 4 billeder på den com, og folk mente ikke der var nok tekst, meen har jo ikke haft hende så længe, så tekst vil jo løbene komme på .. Anden gang blev jeg godkendt, men fik afvide at mine billeder er for ens .. Arg men come on! Gider da ik tá billeder for at tá billeder, jo mere vi laver jo flere kommer der ...

De heste hvor jeg har været i tvivl om tilknytning skriver jeg en kommentar og spørger ... Forstår helt ærligt ikke hvorfor det skal være så snært, og fornemt .. Her burde da være plads til alle?? Det er vel et forum hvor vi burde lytte og lærer af hinandens erfaringer, i stedet for at tro man ved bedst?? Er jeg helt hippie agtig eller??

• #6   29. jun 2011 Første gang jeg oprettede Athena blev hun afvist**

• #7   29. jun 2011 jeg kan finde på at afvise, hvis jeg ser at rytteren får revet hesten i munden på et af billederne (Voldsomt) og det gider jeg ikke skrive til dem, da der så bare kommer en diskution ud ad det? smiley

• #8   29. jun 2011 Tanja: det mener jeg jo er forskel på ridestil, hvilket jeg ikke dømmer, men spørger til en grund ..? (dermed ikke sagt at jeg er for at ride på tøjlen - for det er jeg bestemt ikke!!)

• #9   29. jun 2011 Tanja ditlevsen

Ej kan du virkelig finde på det? hvor står det i reglerne at du må gøre det?? det har da intet med oprettelse af hesten at gøre? hvis man adsolut skal gøre noget kan du da give middel eller lav når du bedømmer profilen.

ej undskyld men det bliver jeg måske en smule foraget over. vil rigtig gerne have en uddybning for hvorfor det er ok?? uden det skal blive en diskution bare nysgerrighed vi er jo alle forskellige og må vel have lov at mene hvad vi gør bare man kan stå inde for det man gør og kan agumentere smiley

• #10   29. jun 2011 nogle af de afvisningsgrunde jeg ser, er IKKE ifølge de kriterier der er for at oprette hesten herinde. FOr mig ligner en held el af det selvsrevne regler og det er ikke ok...

• #11   29. jun 2011 Folk der afviser efter selskrevne regler, burde få en form for straf for det ..

• #13   29. jun 2011 Nu skal i huske at nogle. Såsom mig selv har 10 stemmer i 1 stemme så 30 kan sagtens være 3 personer.

Hvis jeg er i tvivl om tilknytning og. der er meget lidt tekst og billeder af fold eller stald som også er mega dårlige så afviser jeg

• #14   29. jun 2011 Hestegalleri's mirakel & Cathrine: jeg er SÅ enig ... Synes det burde være HA der afgjorde hvilke heste der skal optages og afvises ..

Mette: så er det jo nok din måde at stemme på jeg er uenig i .. Sry ..

• #16   29. jun 2011 Altså hvis i så, at en hest havde det dårligt på rigtig mange af billederne, så vil i også afvise?? - Det er jo det samme jeg gør? smiley

• #18   29. jun 2011 Noget der altid har undret mig, er at man ikke kan se dem der afviser eller byder velkommen, medmindre man smider en kommentar...
    Hvorfor skal man kunne afvise "hemmeligt"?

• #19   29. jun 2011 Tanja: nææh så ville jeg kommentere det og lade være med at stemme ...

Katja: kunne ikke skrive det meget bedre selv!

Helene: ja det har jeg også tænkt over .. Men det er jo nemmere at være barsk anonymt, tænker jeg?? (hvilket jeg ikke forstår mig på, da jeg har stor tendens tilbat ytre min mening)

• #20   29. jun 2011 ok.

• #21   29. jun 2011 Det er så nemt i dagens Danmark at gemme sig bag en computer..
    Jeg synes også det er tarveligt at afvise uden begrundelse...

• #22   29. jun 2011 Synes bare også det er lidt sjovt at der (næsten) ikke har været nogen der har været totalt uenige i denne debat ...

• #23   29. jun 2011 Ja, det giver jeg dig ret i...
    Jeg synes det burde være offentligt når man byder velkommen eller afviser...

• #24   29. jun 2011 Det burde mere være pålagt at man SKAL skrive en kommentar ved enden velkommen eller afvise. Og så den automatisk i emne skriver afvist/velkommen. Dette gør også at dem der bare byder velkommen selvom kravene ikke er opnået.

• #26   29. jun 2011 jeg skriver næsten altid hvis jeg afviser, (det sker jeg ikke gør når der er 10 der har skrevet samme grund som jeg ville afvise på)
    og hvis jeg kan se bruger er helt ny, venter jeg tit med at byde velkommen, og starter med at skrive en kommentar smiley

det synes jeg er mest fair smiley

• #27   29. jun 2011 mette:
    synes det var en rigtig go ide at man SKAL skrive en kommentar når man byder velkommen/afviser

• #29   30. jun 2011 Jeg blev afvist med nedenstående begrundelse:
    -Ikke nok billeder (havde5)
    -Ikke nok tekst ( havde skrevet alt om hende, stamtavle, præstationer, historik osv..)
    -Og at den ikke skulle optages bare fordi at det var en OX araber.

JEG VAR RASENDE...

• #30   30. jun 2011 Betina: det tog også kun 5 min at få afvist Athena første gang .. Begrundelse: 4 billeder og manglende stamdata (hvilket hun har, jeg har bare snit den væk)
    Jeg blev SÅ irriteret .. Tænk at det kan være sådan .. Jeg nåede ikke en gang at ligge flere billeder ind før hun var afvist ..

• #31   1. jul 2011 Ja jeg forsøgte os at lægge flere billeder ind efterfølgende da folk mente at det var et must, men det er ikke muligt når de er afvist. Jeg syntes slet ikke at det er optimalt.. Kunne forestille mig at der er mange der har opgivet, jeg var ihvertfald meget tæt på det (mest af princip da jeg ikke mener at man skal sidde og oprette hver dag i hår om at der "lige netop i dag" er nogle fornuftige folk der stemmer)!
    Hvis ikke man blev afvist så hurtigt tror jeg faktisk at vi ville have flere heste herinde...

• #32   1. jul 2011 Det tror jeg du har helt ret i ..

• #33   1. jul 2011 jeg synes den der med at mange mener der KRÆVES 5 billeder, men det er jo kun noget der anbefaldes, så forstår ikke hvorfor folk afviser på den grund.

hvis der er 3 rigtig gode billeder byder jeg velkommen
    men hvis der er 4 rigtig dårlige billeder skriver jeg at de skal prøve at ligge nogen bedre billeder ind,

Kommentér på:
Heste der venter optagelse ..

Annonce