{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.349 visninger | Oprettet:

Kolik tilfælde endte med operation.... {{forumTopicSubject}}

Min lille hest Zafir blev for 2. gang indlagt på universitetshospitalet for 14. dage siden pga. en form for kolik... 1. gang havde han blindtarmsforstoppelse...

Denne gang har han været igennem utrolig mange undersøgelser, hvor de ikke kunne finde noget som helst - han er blevet undersøgt for alt vedrørende kolik f.eks. mavesår osv osv - og det endte så med en operation d. 22. dec., hvor de var ret sikre på at finde noget... De fandt så en tarm der lå forkert oven på blindtarmen - meeen de mente ikke det kunne være derfor han blev ved med at få kolik anfald...

Et par dage efter operationen havde han det fint - måske fordi han ikke kunne mærke det på samme måde pga. smertestillende medicin - men nu er han desværre begyndt at få meget milde anfald igen... Og det er ikke fordi tarmen har lagt sig forkert igen, det har de tjekket.. Dyrlægerne ligner spørgsmålstegn - jeg ved de gør hvad de kan, og alle kloge hoveder er på ham nu - men det er utrolig frustrerende......

Han er meget svær at finde ud af, for når han ikke har sine anfald, så er han mere eller mindre på dupperne...

Lige nu har de sat ham på noget ekstra kraftigt medicin mod mavesyre, og vi venter nervepirrende på at se om der sker nogen fremgang....

Hvis nogen har været ude for lignende tilfælde eller hørt noget i den retning, må i meget gerne lige smide en kommentar, da alle muligheder snart skal på banen...

Jeg håber så meget at han snart bliver frisk til at komme hjem til mig igen...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kolik tilfælde endte med operation....
Kommentér på:
Kolik tilfælde endte med operation....

Annonce