dør i hovedet ): {{forumTopicSubject}}
Hej HG !:D
jeg fik lige smækket en dør i hovedet idag fordi jeg for sjov havde kastet lidt vand på en fra min klasse, der såå flipper HELT vildt ud og løber ind i klassen og hamrer døren op, også får jeg den lige på min fortænder!s;
de gør bare ondt lige nu s:
jeg tog så over til tandlægen som jeg virkelig HADER og fik taget røngten. Lige p.t er der ikke noget, men skal til tandlægen igen om 2 uger, om 3 mrd. og igen om et halvt år, fordi de skal være sikre på nerverne i tænderne ikke er "døde", og hvis de "dør" skal jeg have lavet en rodbehandling! s;s;
avav, men de tror ikke det sker, men det kan hvis jeg er rigtig uheldig, og jeg må ikke bide i noget med fortænderne de næste 2 uger !!Ö.
men, lige nu gør det ondt bare jeg rør' dem med mine "undertænder"
alt det fordi jeg kastede lidt vand på ham, synes måske han overreagerede lidt?
-Helene:D
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.168
Jeg går selv med bøjle, og er til tandlæge hver 3mdr. Jeg må ikke rigtig tygge i noget med fortænderne de næste 2½år!ö
maj 2006
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 6 Emner: 75 Svar: 1.670
ej hvor træls, så er mine 2 uger intet i forhold til 2½ år !!:DD
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.168
jul 2008
Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 10 Emner: 529 Svar: 2.833
Men sikke da en klaptorsk, kender alt for godt det med de ikke kan styre deres temperament ;/
Håber dine nerver holder sig i live ; )
sep 2006
Følger: 125 Følgere: 119 Heste: 3 Emner: 275 Svar: 1.276
For 2 uger siden eller sådan noget, var min klasse i Kbh på lejrtur, og vi boede så på et vandrehjem. Så på hver etage var der nogle pænt tykke døre (5-10 cm) som man skulle bruge sådan et nøglekort til. Så en af dagene for jeg så en af de der døre i hovedet, på panden. Fik en pænt stor bule og det begyndte at bløde.. Men flækkede af grin, fordi jeg var pænt hyper, selvom det gjorde sygt ondt xD
Man kan stadig se det
jan 2004
Følger: 9 Følgere: 80 Heste: 6 Emner: 307 Svar: 3.676
dør i hovedet ):