{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overtale forældre?
  • #1   7. jul 2009 lav en underskrift indsamling =D det gjorde jeg for a få favet mit hår sort og det hjalp ^^

eller sig a hun ka vælge mellem a du får den der pircing eller en et eller andet sted du ved a hun ville afskye meeeget mer en den du vil ha lavet xD haha, det virkede for en a mine venner

• #2   7. jul 2009 ja, jeg har de almindelige huller i ørene smiley

Hvem fik du til at skrive under, og så må hun bare vælge mellem i navlen, tungen eller den i øret, haha smiley

• #3   7. jul 2009 total evilness >:O

• #4   7. jul 2009 alle mine venner, nogle a mine lærer, min far, og forskellige fra min familie osv xD

• #5   7. jul 2009 Hvis jeg bare gør det kvæler min mor mig, og snitter mig i 1000 stykker..
    smiley

• #6   7. jul 2009 Jaarh smiley

• #7   7. jul 2009 Hvad er en tragus pircing?

• #9   7. jul 2009 min mor vil ikke lade mig, fordi så siger hun jeg bare vil have flere.. og jeg hader hader HADER bare at hun vil bestemme sådan over mig ..

• #10   7. jul 2009 Det må sq da gøre ondt XD ! hvis du får sådan en! Så ville jeg satme også have den tattoo xD grr

• #12   7. jul 2009 du kunne prøve at lave en deal/ kompromis med hende smiley

i kunne fx aftale at vente et år og så se om du stadig ville have den? så når du havde ventet det år så kunne i tage det op igen og hvis den så er lige så vigtig kunne du evt få den der smiley

• #13   7. jul 2009 Det er måske ikke helt det samme, men bare for at vise, at det er bedst at gøre som Nygaard designet skriver; at opføre sig voksent og modent, så vil jeg lige fortælle om da jeg skulle overtale min mor til at købe min drømmehest.

Jeg mødte en salgshest i september 2008 hos min veninde, og jeg faldt totalt for hende, og havde virkelig en følelse af at hun var min drømmehest. Jeg plagede og plagede min mor, snakkede hele tiden om hvor fantastisk den var, og blev sur på hende fordi hun sagde nej, og jeg viste min vrede ved at sidde inde på mit værelse i mørke døgnet rundt og tude og ikke ville have noget med hende at gøre. Hun blev utroligt såret og derefter meget sur, og jeg blev til sidst 'normal' igen, fordi det gjorde ondt at se hvor ked af det jeg havde gjort hende.

I januar 2009 ringede min veninde til mig og spurgte om vi ville købe den hest meget meget billigt ,fordi de bare skulle af med den nu. Denne her gang prøvede jeg på en anden måde. Jeg satte mig ned og regnede alle udgifter ud, snakkede med min far og havde stort set planlagt det hele. Så bad jeg min mor om at komme, og jeg fortalte hende hvordan jeg følte, og at nu kunne vi købe den billigt, og vi kunne få opstaldning for dét og dét osv., vi snakkede i utroligt lang tid, og der gik godt nok et stykke tid med at hun skulle se mig ride den og der var en masse ting, men i februar samme år stod min drømmehest ude i stalden, og jeg har ikke ét sekund fortrudt at jeg fik hende.

Tjah, det jeg vil sige er bare at jeg synes du skal tænke lidt på at opføre dig voksent og vise at du er moden nok til det, argumenter for hvorfor hun skal give dig lov til at få lavet den. Gør det for guds skyld ikke bare selvom hun siger nej, det vil skuffe hende utroligt meget, og jeg ville personligt få rigtig dårlig samvittighed. (:

• #14   21. jul 2009 sådan en fik jeg lavet igår ..
    min mor syntes det er ulækkert men hun var ligeglad med om jeg ville have en. hmm jeg er ogs 14 år.

hvad er det der gør at din mor er imod det? det er jo bare i øret? (:

• #15   21. jul 2009 (jeg må heller ikke få andre steder en ørene) smiley

• #16   8. jan 2010 ..jeg vil stærkt fraråde dig, bare at gøre det. Jeg har ventet to år på at få lov til at få navlepiercing, til sidst fik jeg det i julegave, med alt betalt., Vis dine forældre at de kan stole på dig, det har jeg gjort (;

Kram Amalie

Kommentér på:
Overtale forældre?

Annonce