{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Gamle damer kan bruges til at score! {{forumTopicSubject}}

Det er rigtig nok! xD

Igår da jeg gik rundt nede i byen fra butik til butik for at søge efter arbejde så jeg en gammel dame i rullestol. Hun gik og skubbede sig frem med benene og det så mildt sagt .. ynkeligt .. ud.
Nå, men jeg spørger hend eom hun har brug for hjælp osv, og jeg skubber hende så op til stationen.

Så på vejen derhen kommer DEN LÆKRESTE fyr i verden forbi! (HAN VAR VIRKELIG LÆKKER! xD). Han ser på den gamle dame og sender mig sådan et smil og blik som var sådan lidt medlidenheds agtigt og alligevel ikke. You know, sådan et sødt smil som siger "Det må være hårdt og hvor er gamle mennesker dog lidt trælse engang imellem når de sidder og taler om hvor godt vejret er" men jeg havde jo den gamle dame så jeg går videre med hende ned til stationen.
Jeg venter i 10 min på et tog med hende, hjælper hende ind i det, og lige da jeg begynder at gå fra stationen dukker han pludselig op og siger "Hvad har du gjort af din bedstemor?" Jeg griner, og vi snakker lidt videre og jeg forklarer at det ikke er min bedstemor osv.
Det ender så med at han spørger om mit nummer, og siger han vil ringe til mig, og at hvis det er det forkerte nummer vil han lede efter mig og så stalke mig hver dag indtil han får det rigtige.
Han fik selvfølgelig det rigtige og vi har skrevet sammen hele dagen xD
Haha xD

SÅ! Skal der scores, skal man bare finde en gammel bedstemor og køre lid rundt med hende xD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gamle damer kan bruges til at score!
Kommentér på:
Gamle damer kan bruges til at score!

Annonce