Tamrotter (: Tamrotter (:
Hej (:
Jeg er simpelthen begyndt at interessere mig mere og mere for tamrotter, efter at have set de dejlige dyr som I hg'ere har d:
Kunne godt tænke mig at vide mere om den, altså:
Hvad kræver det at have sådan en?
Hvor meget tid skal man bruge på den, hvor stort skal buret være, hvad spiser den, skal den have en ven osv.
Og, er den overhovedet så tam som folk siger, bider de eller er sky eller noget? d:
Mvh. Tatti (:
jan 2007
Følger: 105 Følgere: 178 Heste: 3 Emner: 353 Svar: 3.400
F.eks. må jeg indrømme at jeg både blev ret træt af mit marsvin og min hamster, men tror rottere er sjovere fordi jeg har HØRT at de kan blive meget tamme, man kan gå rundt med dem på skulderen og i ærmet osv. og så har de den perfekte størrelse: ikke for stor og ikke for lille d:
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 7 Emner: 33 Svar: 248
de kræver meget tid hvis de skal være tamme, og hvis du er træt af dine andre dyr skal du ikek have flere
jan 2007
marianne K - det er kun marsvin og hamster som ikke siger mig noget, f.eks. elskede jeg min kanin og blev bestemt ikke træt af den, men måtte af med ham fordi jeg flyttede i lejlighed og syntes det var synd at han ikke kunne få et stort bur og komme ud og røre sig (: og så er der selvfølgelig hund, kat, undulater og heste som jeg har d;
jan 2007
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 16 Heste: 3 Emner: 24 Svar: 167
men held og lykke med dem, pas nu på sygdommene
Tamrotter (: