Søde tamrotter bortgives! Søde tamrotter bortgives!
Hejsa.
Jeg har i sin tid avlet rotter og står tilbage med en håndfuld søde rotter endnu. Jeg skal af med et par stykker af dem, da kæresten og jeg ikke rigtig har plads til så mange derhjemme. Nu skal vi kun have hanrotter.
Lidt om rotterne:
Kiwi: (Rotten der ses på billedet)
Blue self dumbo, hunrotte, ½ år gammel og super sød og tam. Har de sidste par måneder ikke haft den tid til hende som hun har fortjent, derfor kan hun godt være lidt sky, men kun til hun lige har vænnet sig til os store mennesker igen. Hun bløder hurtigt op og elsker opmærksomhed!
Prinsessen:
Champagne hooded hunrotte, 1 år gammel, den mest idéelle hun avlsrotte jeg nogensinde har haft, pga hendes meget rolige og forsigtige sind som hun giver videre til sine unger. Hun er den sødeste hunrotte jeg nogensinde i mit liv har mødt! Så sød og forsigtig, og rigtig nuser når hun har det sjovt og prøver at være lidt vild ligesom de andre. Hun er desværre ved at være gammel, men jeg kan forsikre at hun er et kig værd!
Mus:
Champagne banded husky, 2½ måned gammel, efter Prinsessen som er beskrevet ovenover.
Dette er min kærestes rotte og derfor har hun ikke været ligeså meget i hænder som de andre. Men da hendes mor er Prinsessen mærkes det stort set ikke. Hun kan være ligeså rolig som de andre og sandelig også ligeså vild. Hun har det altid skide skægt, har aldrig set hende i andre humører end glad.
Unge, klar til afhentning d. 1. oktober:
Champagne hodded eller husky, kan ikke ses endnu, 2 uger gammel. Kommer ud og kravle på mit skød og i mine hænder næsten dagligt så hun/han skal nok blive rigtig tam. Finder ud af dens køn i aften.
Sælges kun i par medmindre køber har andre rotter derhjemme.
Sælges kun til købere der kan give dem et bur på min. 1x1x1 m.
Billeder kan mailes.
Vi bor i Høje Taastrup.
Mvh. Simone
Kontakt 28 91 74 93
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 84 Heste: 2 Emner: 209 Svar: 832
Søde tamrotter bortgives!