{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
180 visninger | Oprettet:

Ang. Tamrotter.. {{forumTopicSubject}}

Hej derude..
Jeg står lige lidt og overvejer om jeg skal anskaffe mig en tamrotte, nu hvor min sidste hamster lige er død smiley
Men jeg er i tvivl om noget.. : Kan tamrotter godt bo i et højt bur? Det jeg har er 140cm højt.. smiley
Så hvis der er nogle der har forstand på sådan noget herinde, vil det glæde mig hvis i gad svare mig på det! ;D
På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. Tamrotter..
  • #1   9. okt 2009 Undskyld jeg siger det men:
    Få dig noget info om tamrotter, før du får dig nogen! (andet er uansvarligt)
    Rotter skal bo i et højt bur, de skal have plads til t røre sig.

• #2   9. okt 2009 Tak for svar! smiley Okay.. Jeg var bare lidt i tvivl om de gerne måtte bo i høje bure.
    Thit L :
    Det gør slet ikke noget at du siger det. Men jeg har haft både mus, dværghamstre og guldhamstre i maaange år. Ved godt at det ikke er rotter, men så jeg kender godt noget til sådan nogle smiley Og min far er dyrlæge så han ved også noget.. Men tak alligevel;)

• #3   9. okt 2009 hvis du skal have en rotte, så anskaf dig to, så den ikke er helt alene. De ELSKER og nusse hinanden, vaske deres pels, osv. Det er næsten syn kun og have en.
    Og de skal være i højt bur smiley mit bur er 160 høj.
    Du kan også se mine i mit fotoalbum

• #4   9. okt 2009 Okay, mange tak for rådene. Så vil jeg het klart købe 2 smiley Jeg vil da lige kigge forbi! ;D

Kommentér på:
Ang. Tamrotter..

Annonce