26. jul 2008 Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 10 Emner: 529 Svar: 2.833
Part annonce, hvad kan jeg gøre bedre? {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige siddet og skrevet en annonce som jeg gerne vil ligge ind under "Part" da jeg søger en part. Håber i vil læse den igennem og lige komme ´med lidt Ris og Ros da jeg gerne vil vide hvad er godt og hvad der mangler Mm. Tak på forhånd
Overskrift: Rutineret rytter søger part
Hej jeg er en 13 årig rutineret rytter.
Jeg har reddet hele mit liv, hos min mormor og morfar. Dette har dog kun været hygge ridning, men det har givet mig en ganske god balance
Jeg har dog gået til undervisning i ca. 3 år nu, 2 år på Enggaarden og siden sommerferien 2008 på Gribskov rideskole. Jeg er dog ganske rutineret og vand til diverse forskellige heste, både race mæssigt og temperament mæssigt. Jeg for undervisning 2 gange om ugen, begge gange er det dressur undervisning, men venter på en plads på springholdet (Har dog sprunget med 3 gange
Jeg kan de fleste dressur øvelser lige fra versade til Chancere, og er meget lærenem. Men selvfølelig afhænger det af hvad din hest/pony kan til hvad jeg kan på den. Jeg har ikke erfaring med at indlære dressur øvelser til en hest/pony, men det kunne jo være skønt hvis jeg fik det ved at havde part på din hest/pony.
Når jeg springer er jeg ikke bange for højden på springet.
Jeg søger en sød hest/pony som jeg kan havde part på og ride og nusse om nogle gange om ugen (Vi kan tale om hvor mange) Det vil være et kæmpe plus hvis jeg kunne tage den med til undervisning og også et kæmpe plus hvis jeg kunne få lov at starte stævner på den.
Køn, race og højde er lige meget, så længe at gnisten er der
Parten skal helst stå omkring Græsted da min rideskole ligger i Græsted og det som sagt vil være et kæmpe plus hvis jeg kunne tage den med til undervisning
Jeg bor selv i Esbønderup og er den heldige ejer af en bedstemor cykel som jeg bruger flittigt og derfor let vil kunne komme ud til parten
Parten må ikke være en 3’er pony, da mine 3’er år desværre er slut.
Det ville være skønt hvis jeg kunne få en ”Prøve” uge hvor jeg kunne komme ud og ride parten og se om vi passer sammen. Dette vil jo også være plus for dig da du så ville kunne se om jeg er den rytter som du søger
Jeg har reddet et stævne hvor jeg kom hjem med 2 anden pladser.
jul 2008
Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 10 Emner: 529 Svar: 2.833
Heh ja undskyld min stavning ikke altid er helt god ;p
Gitte j
Oka tusind tak ^^
Tak for hjælpen så må jeg lige rette fejlene og oprette en annonce
Part annonce, hvad kan jeg gøre bedre?