{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Ingen penge i at avle heste el handle {{forumTopicSubject}}

Jeg er fustreret .. Jeg går igrunde meget op i både
avl og tybe .. og til tros for at jeg sælge og bedækker
heste er det ingen som har råd eller har vist intr. i ens
flotte dyr ..
Jeg forstår det bare ikke .. mange gange se jeg
heste som ej har noget over sig og endda sælges for overkale priser .. så ved jeg jo ikke om de bliver solgt !
eller om de ligsom mig ej får dem solgt
men her har jeg >Virklig nogen flotte heste .. godt passet fodret og endda håndteret korekt for en ok pris
og endda får jeg dem ikke solg .. ?
Det Fatter jeg bare ikke om man har noget ike så mange andre har og så endda giver dem så meget med i denne handles pakke ..
ja det er ej for at jeg ikke har råd til at have dem .. for jeg klar ikke, men jeg bare tænker at folk søge noget af det beste og ej handle en som så kan bringe den lang vide eller have et flot dyr der virklig er i top kvalitet og endda er håndtere korekt .. for får penge Så vi for virklig vær i krise siden folk vælge alt andet . og det skal ej forstås at jeg ej kan se at det er andre fine flotte dyr men hvordan gør de det " Alså Sælge ders dyr " lyver de om dem eller hva .. for jeg syndes ej at mine dyr er nogen prutte handle eller bare et dyr med 4 ben og en flot skind på ,men den del af noget fantastisk da jeg har lagt så meget i det og i dem .. som dyr at de er håndteret efter alle forskrifter og bestemt et dyr man kan nå længe med om man ønske noget inde for ride sporten eller vide avl ... sku .. men jeg elsker dem alle samme og i år skulle der så kommer 3 nye små følbørn .. smil ..
så skulle nogen have den lydt at handle en super lækker heste er de alså til at få her .. for rimelige penge endda smil smil

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen penge i at avle heste el handle
  • #1   29. mar 2009 Pga. finanskrisen tør folk ikk bruge så mange penge

• #2   29. mar 2009 Jeg tror nu ikke kun det er dig der har problem med salg af heste. Der er da lidt salg i heste endnu, men det er meget begrænset hvor mange der bliver solg disse dage.

Der er ikke så meget og gøre ved det. Kan nemt forstå du er fustreret over det, men der er vel ikke andet og gøre end og krydse finge for at markedet vender igen, så der kommer gang i handlerne =)

Jeg ønsker dig held og lykke med salget.

• #3   29. mar 2009 Så hvis du vil sælge må du desværre sætte prisen meget ned og så håbe, det er købernes år som vi er i

• #4   29. mar 2009
    Jeg har dog overvejet at give dem væk .. men desvær er der ikke mange der kan gantere fast hjem i så mange år en hest kan blive som jeg selv kan .. og da jeg har råd til at have dem og en flok mere om det skulle vær ja så tænkte jeg bare .. hvad grunde va for at skulle undervudere sin hestes handles pris .. nå jeg endda ikke er værken en grådig sælge men en som tænker så vel på min dyr og at folk kan købe noget her som de ikke just kan får mange andre stæde .. det er nok mere det jeg tænker op .. jeg har så meger jord og energi nok til at kunne bare lade dem hygge sig og forblive i en flok .. så det er ej det men i det hele tage .. syndes igrunde at det er lidt trist at en hest skal blive et prutte emne eller ende hos en heste handle og gå fra hjem til hjem ..

det er nok det værste jeg kan tænke mig .. nå men ja i har da rat i krisen .. smil

• #5   29. mar 2009
    venligst at svare ,, men nu var dette indslag ikke lige bacere på mig som bruger smil
    'ja jeg tænker meget på mine heste liv .. og kan sige at tros jeg ej gør så meget i at være for ivrig i at sælge dem er dette med mine Heste jo bare et tilbud og endda gode flotte dyr man skal lede længe efter
    jeg har solgt en del før i tiden og de heste har alle fået mange ros ..
    ja den en går dresure i dag på højt plan og nogen af den andre jeg har avlet er elsket højt , men de jeg så har nu .. ja der er bare 2 .. jeg er måske intreseret i at sælge og den en er der krummer i . han kan om nogen har råd og virklig har forstand ja så kan de får en enere at både avle med og springe med og gå dresur med eller bruge for ponny avl .. da hans ane er super .. den anden lille trol jeh har er så en hymozogot hvad er billigt nok for en hest af denne race som mine og han har også alle hans papirer i orden . samt er efter en kåret hoppe og en paint så også den kan man bruge for avl og framme .. 25.000 kr er jo ikke en formue for en hest som er 50.000 vær vel .. og det koste de sørme om man ser en 3 kvart paint med papirer andet sted .. så også her får man en hest med mange mulighede i .. nej det er ej lige kun mine men allt i allt .. så syndes jeg at heste markedet er blevet en kæmpe kæde nu af heste .. og næste udgivning .. af dem .- folk har bare ikke råd .. eller også midster de lysten til at have det ansvar det virklig kræver .. jeg forstår det jo godt .. aha ,, skal se om jeg kan ender denne anonce tekst ,, så hvis man misforstår så meget smil ..

• #6   29. mar 2009 Du kunne overveje at begynde at sælge heste på afbetaling. Det er meget oppe i tiden og så har flere folk bare råd. Bare husk at skrive en bindende kontrakt hvor der står at hesten tilhører dig hvis køber misser betalinger.
    Synes prisen på din palominofarvede pinto er fair, men som de andre synes jeg der mangler en smule info i salgsprofilen (bare et godt råd smiley ) F.eks er det første jeg tænker.. der står han er pinto men han er da ret meget palominofarvet så hvad præcis er han en blanding af?

Altså min hest f.eks er købt halvt på afbetaling. Tog op til opdrætter som er supppeer rar og han siger straks "du skal ikke se på prisen af hesten (han har 32 pintoer hvoraf ca. 10 er til salg) du skal vælge den hest som passer til dig og så finder vi ud af noget med pengene". Så jeg fandt den hest der passede bedst til mig og lagde 25.000 kr på bordet og lavede ellers en afbetalingsaftale på resten af hesten hvor jeg betaler de sidste penge af til ham over en længere periode. Det gjorde at jeg købte en dyre hest end planlagt og jeg var glad for jeg fik en super lækker hest og opdrætter var glad for han fik solgt sin hest og fik en glad køber (det jo god reklame for stutteriet!)

• #7   29. mar 2009
    Ja det kan der vær noget om .. syndes bare ikke at det er den beste løsning
    du ved de kan opstå så meget , de kan mishandle hesten .. den kan sulte og andet det kan ske .. så jeg ved nu ike om jeg lige er inde for afbetalining .. smil

men nu når man tale om min paint / pintio .. det er fordi han på hans papirer er en pinto med linjer efter en paint , men kan avle brogede .. også . smil

Kommentér på:
Ingen penge i at avle heste el handle

Annonce