{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Små piger køber og køber udstyr. {{forumTopicSubject}}

Nøøj nu har jeg godt nok mange gange oplevet, at små ridepiger køber grimer, underlag med hestens navn på, dækkener osv. til rideskolen ponyen, som de måske kun rider på nogle uger. Forekæler disse heste osv. Hvorfor?

Jeg var til et stævne på en rideskole med min part. Den havde mit skridtæppe på. Da jeg så skulle på banen lagde jeg det lige på banden. Jeg glemte self. alt om tæppet men til næste stævne ser jeg så en ride rundt med mit skridttæppe MIT som jeg selv havde syet osv. Som en eller anden pige lige havde snuppet. Ihh jeg blev sur.

Lige et eksempel på lidt tyveri. ^^^

Nårh men hvorfor stjåler folk en usel lille skridttæppe som slet ikke passer deres lille grimme pony? Hvorfor køber små piger udstyr til rideskole ponyen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Små piger køber og køber udstyr.
  • #1   21. feb 2009 ved ikke med det sidste, men til det første, så rider jeg elevhest, og jeg har købt grime, for der er næsten aldrig nogen der ikke er gået i stykker og dem gider jeg ikke -.-' jeg bruger ikke mange penge på den. og så har jeg et tæppe, men det er et jeg har fået af en veninde, fordi hendes dengang nye hest ikke kunne passe det. og så er der heller aldrig tæpper ledige om vintere -.-''

• #2   21. feb 2009 Undskyld den onde kommentar. Jeg underskylder mange gange.

• #3   21. feb 2009 Det samme som Camilla Stormont !

• #4   21. feb 2009 Synes da ikke der er noget galt i at købe ting til en hest man rider, selvom det måske ikke er ens egen ? smiley

• #5   21. feb 2009 Ja, mener præcis det samme som Camilla! Synes de er snoppet af dig, at skrive "Deres lille grimme pony"! Elevponyer er ikk' grimmere end "privat" heste/ponyer. + at når de køber udstyr til den, føler de vel (i den alder) at det på en måde er deres egen. Kan da godt se, at de overhovedet ikke behøver at købe noget udstyr til elevponyerne, men lad dem da det smiley

-<i>laura.

• #6   21. feb 2009 Sådan gør man da? Har du heller ikke købt noget til den elevhest du har oprettet herinde? Jeg købte da også selv fleecedækken, grimer og jeg ved ikke hvad til de jeg red for det var da skide fedt at give det til hesten.

• #7   21. feb 2009 Jeg ved det ikke.. Har aldrig selv købt noget til elev ponyer bortset fra strigler som jeg tog med hjem hver gang jeg havde været deroppe.. Men jeg har engang købt en brugt grime til min dengang nye hest for at hun havde noget at kunne smide væk på folden, men den var for lille og så forærede jeg den til den ene rideskole pony, fordi hendes grime var gået i stykker..

• #8   21. feb 2009 Hvorfor har du et problem med det? Du har da os kun part, jeg har da os kun en lånehest. De må da gerne købe, det går ud over deres penge?
    Og der har allerede været TO indlæg IDAG om at de køber ting til rideskolens ponyer, lad dem da det?

• #9   21. feb 2009

--- DU HAR EN RIDESKOLEHEST PÅ DIN PROFIL? Hvorfor har du det ?
    Fordi du npk går op i den, og kan lide den ?
    Det samme kan dem der køber rideusdstyr til "DERES" rideskole pony.

Jeg synes som de andre herinde, at det er ok - måske er du bare misundelig ?

Synes ærligtalt at det er for langt ude, at gå op i andres privatsager.

• #10   21. feb 2009 Dette er min venindes profil! Jeg ejer selv to heste!

• #12   21. feb 2009 Forstår det heller ikk. Men tror det er fordi at de ønsker at få en pony, og hvis de så køber udstyr så føler de de er hesteejere???. Bare en ide ;D

Det med tyverri:
    Jeg har også oplevet lidt ligesom ~ Jamme - Verdens bedste pony? <'3 ~ at jeg bare skulle ind og hente min ridehjelm, og da jeg så kommer ud står der en pige og strigler sin part med MIN strigler???? smiley ... Og på det tidspunkt havde min pony enda lidt lus!!!!!

• #13   16. okt 2013 Jeg er privatrytter, og jeg vil ikke lige sige privatponyer er pænere en rideskoleponyer ! Tænk på at de små rideskolepiger strigler og strigler fordi de synes det er sjovt:) Privat ponyer er der jo kun få der rider, og derfor bliver de ikke striglet ligså meget .. Det er min mening, men derfor elsker self. min pony! smiley

Kommentér på:
Små piger køber og køber udstyr.

Annonce