{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

Salg af 1 årig hingst? {{forumTopicSubject}}

HJÆLP..... Er der andre end mig der synes det er svært at sælge 1 årige fortiden?
Har en super lækker welsh sec. f på 1 år, især hans trav skal fremhæves. men synes folk hopper fra, selvom de er intra i at købe. Så tror sku snart ikke på noget, før jeg står med pengene i hånden. alle de der "små" piger, som gerne vil ha ham, er bare træls i længden at de henvender sig, når de alligevel ikke må for deres forældre.
Han står til 12000 kr, men er villig til at gå ned i pris til den rette køber, og ved hurgit handel.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af 1 årig hingst?
  • #1   22. maj 2008 Tror altså altid det er svært at sælge ponyføl, børns ponytid er kort, så de vil vel alle gerne ride med det samme??
    Matilde
    PS Har faktisk selv lige købt en 1 års hingst.. men af en lidt anden type og størrelse *G* DV efter Leandro..

• #3   23. maj 2008 han er welsh sec. f, det vil sige han er 50 % welsh, og en anden race... han bliver omkring 160, så han bliver jo en fin højde. prisen er ikke fast på ham, til det rette hjem er jeg villig til at slå af prisen, men derfor er der stadig ingen køber synes jeg... træls for han er sku en dejlig dreng.

Kommentér på:
Salg af 1 årig hingst?

Annonce