{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

HVAD FANDEN SKER DER FOR EN PERSON??? {{forumTopicSubject}}

Godmorgen alle

ja undskyld jeg er sku lidt sur her til morgen...

jeg er ved at sælge noget og en her inde fra har budt på det (det er helt iorden) og da der var gået noget tid skrev han i min annonce vil du sælge eller hvad jeg skrev så at jeg bare ventet lidt for at se om der var en der bød over og vi aftalte en dag hvor anoncen udløb og hvis ingen havde budt over var det hans... vi kom til dagen og ingen havde budt over så jeg skrev til ham om han stadig var intrasseret og det var han han skrev hans adr og jeg skrev tilbage at jeg ville have pengene overført først men så snart det var sket så sendte jeg det også dagen efter han sagde så at han ikke kunnne sende dem før i mandags og det sagde jeg okay til at jeg så nok kunne se dem tirsdag og jeg ville sende pakken onsdag og vi kom til tirsdag jeg gik ind og kigget om der var kommet penge... det var der ikke jeg skrev så til ham at jeg ikke havde modtaget dem desværre og om han ikke nåede det dagen efter (at sætte dem over) han sagde at det havde han gjort... jeg tænkte okay det kunne jo være at det var lidt langsomt... så jeg kigget igen om onsdagen og der var stadig ikke kommet penge jeg tjecker om jeg har skrevet de rette oplysninger til ham og DE ER RIGTIG jeg skriver til ham igen også at jeg har tjecket oplysningerne men han svare ikke... fint jeg tjecker igen torsdag og så her til morgen og der var stadig ikke kommet penge så jeg går ind på hans profil og vil skrive til mig så har han blokeret mig af?????? ØHHH HVAD???? hvad fanden er der lige der sker for ham??? jeg sider lige nu som et ? for jeg syntes da heletiden at jeg har fortalt ham at jeg ikke har fået pengene så jeg syntes da at jeg har været reæl nok... eller hvad???

syntes i godt jeg kan sælge det til en anden eller ville i vente noget endnu???

knuz herfra

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVAD FANDEN SKER DER FOR EN PERSON???
Kommentér på:
HVAD FANDEN SKER DER FOR EN PERSON???

Annonce