{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Løgner.... {{forumTopicSubject}}

Min mor er arbejdsløs lige pt. så hun går på kursus for at "lære at søge arbejde", og på det kursus er der en der har heste, hun kom i snak med min mor i går, og fik så fortalt at hun havde en palomino hingst der gik som skuets bedste hingst til dyrskue i både Varde og Ribe i 2008... så det måtte da vare en god Palomino...

så kom min mor hjem og kom lidt til at tænke på det hun havde sagt, og havde håbet på hun kom på kurset i dag, for hun ville da lige høre lidt mere om den hingst, hun påstod vandt, den hingst som jo ikke var i Varde, for der var kun en jydsk hingst, en knapstrupper, en fjordhingst og en shetter

og den jydske hingst blev jo skuets bedste hingst, det var hun da ret sikker på min mor, for det var da det der stod på det bånd Bjørn vandt derude, og det var da også skuets bedste hingst Bjørn blev i Ribe... hehe... så har hun løget om at hendes veninde ejer skuets bedste hingst i 2008 på Ribe Og Varde dyrskuer, og løget om det lige op i hovedet på hende der ejer den hingst der rent faktisk var det...

hehe, hvad får da folk til det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løgner....
Kommentér på:
Løgner....

Annonce