{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Hader hende {{forumTopicSubject}}

Jeg er skide træt af min søster.. hun har været ude i alt muligt lort med stoffer osv.. mine forældre fik hende ud af det og nu er hun igen begyndt at være sammen med de sammen mennesker igen.. hun sagde til mig at hun KUN havde snakket med dem, men hun er så d** at tro at jeg ikk kan finde ud af noget.. jeg har i dag set hende nede hos dem (altså hos hendes "venners" forældre) og jeg ringede og snakkede med min "veninde" og hun løj direkte for mig hun, hun sagde nemlig at min søster ikk var der.. men jeg har lii set hende gå derfra.. hun har gjordt min mor så meget ked af det, og desuden skylder min søster også mine forældre 43.500 kr.. hun skider så meget på min familie, og har også tænkt mig at sii til hende at hun kan r**** mig.. og at hun kan vælge mellem mig eller dem.. det kan godt være jeg er lidt ond men hun har løjet så mange gange over for mig og min mor.. og jeg kan ikk have når folk gør min mor ked.. (fordi jeg har et meget specielt bånd til min mor)

Gør jeg det forkerte eller hva? Skal jeg sii til min veninde at hun er en løgner??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hader hende
Kommentér på:
Hader hende

Annonce