{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

jeg hader hende!!!!!! {{forumTopicSubject}}

y= uven fra min klasse
m= ven fra f´klassen

ja..jeg er uvenner med y, fordi hun blev sur over at jeg og m kastede rundt med hendes sok, hun grinte også helt vildt selv..
en af drengene fik fat i sokken og y grinte stadig,,drengen gav den til læren spm kastede den efter drengen, ud at klassen.
så hentede jeg den og så sad y og kiggede ned i jorden, med sur mund og snakkede ikke til mig,,så var hun snot sur!
hun er så sur for tiden og bliver gal over alt!
nogen gange bliver hun sur på m og så går det udover mig..fuck jeg hader hende..

tænker om jeg skulle tage en pause fra hende..
hun tror altid at vi bare er venner igen imorgen, men det skal snakkes igennem, så det ikke sker igen.
men hun gider ikke!
vi kan ikke tage en pause fra hende da vores heste står samme sted og vi sidder ved siden af hinanden i skolen..
lærene holder tit med y, og siger hun bare skal have tid..men hav med mig? er jeg bare papiret der er tøret hundepis op med og så kan jeg kyles af h..til?!
sidst vi var uvenner, så var hun sur på m, og jeg havde ikke gjort hende noget..
så var hun sur, på hele klassen og så spurgte jeg hva jeg havde gjort, og hun sagde noget!
så spurgte hva er det jeg har gjort!
og hun sagde, det ved jeg ikke, det skal jeg lige tænke over!!
fuck hvor dum har man lov til at være!
hun var bare sur på mig for ingenting!!
arghh hva skal jeg gøre!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg hader hende!!!!!!
  • #1   31. mar 2008 Hader er et stærkt ord at bruge.
    Det kan jo være, at hun har problemer der hjemme.

• #2   31. mar 2008 Glem hende og op med humøret(o; Hun er da ikke værd at spilde tid på, hvis hun ikke engang vil fortælle hvorfor hun er ked af det/sur.

• #4   31. mar 2008 fortæl hende det, og nogengange har man perioder i sit liv hvor man bare vil være på tværs. Det må ens veninder acceptere og ignorere det lidt.
    Hvis det er meget slemt så lad være med at snakke med hende, du er nok ikke den eneste der så ikke gider hende mere til sidst smiley

• #5   31. mar 2008 julie k
    jeg prøver at sankke med hende, men hun gider ikke hører eller sige noget tilbage, så vi kan sige lidt hva vi er utilfreds..
    jeg er godt nok sur på hende..

• #6   31. mar 2008 Hmm jeg tror nu heller ikke jeg ville synes det var særlig fedt at nogen kastede rundt med min strømpe og kan så også fortælle dig at da jeg gik i folkeskole der blev jeg selv mobbet fra 2 til 9 klasse og jeg grinte også selvom jeg indei ikke synes det var specielt sjovt. Så selvom hun grinte kan hun sagtens synes at det ikke er specielt fedt.

Men det jo så heller ikke fedt for dig at hun er sur hele tiden. Men tror du skal prøve at sige til hende at du gerne vil snakke med hende under 4 øjne og sige hvad du er irreteret over og få snakket ud med hende.

• #7   31. mar 2008 har du ikke oprettet det indlæg en gang i dag?

• #8   31. mar 2008 jo, men der nævnte jeg navne,,og det må man ikke..<)

• #9   31. mar 2008 Jeg var nok også blevet lidt sur til sidst med sokken men når det så er sagt så tror jeg måske hun i den grad har brug for at du viser du er der for hende...der lyder som om hun har nogle problemer hun tumler med som ikke er så nemme lige at få sagt...
    Har du prøvet at tage hjem til hende efter skoletid og tale med hende ?

• #10   31. mar 2008 mette k
    jeg prøver,,vi legede med sokken i 3-5 minutter højest!
    jeg er der for hende..jeg passer hendes hest og gør tit det hun ber mig om..men hun gider jo ikke tale..når hun er sur, så tænker hun ikk..
    så er hun bare sur og gider ikke snakke til personen...
    og det går så tit udover mig, selvom hun er sur på en anden..

• #11   31. mar 2008 for at være ærlig kan jeg godt forstå hende

• #12   31. mar 2008 Det er måske fordi hun stoler på du er der for hende selvom hun skælder ud ?

Jeg synes hvis ellers du mener hun er det værd som menneske at du skulle prøve at køre hjem til hende efter skole ;o))

• #13   31. mar 2008 Jeg syntes du bare skal glemme hende. så må hun jo sejle i sin egen sø! for sådan en "ven" er ikke værd at samle på=)

Kender det alt for godt, for har også en "ven" som lige nu gør det samme. Hun bliver sur over INGENTING, og det har hun gjort mange gange før, og nu gider jeg simpelthend bare ikke mere. Så nu snakker vi ikke sammen mere. men hvis jeg kender hende ret kommer hun om et par dage, og spørger om vi ikke skal "begrave stridsøksen". men nej, denne her gang siger jeg nej, for nu gider jeg hende ikke mere!=) alle de andre gange har jeg tilgivet hende, men denne her gang gør jeg det ikke.

• #14   31. mar 2008 mette k
    jeg vil gerne være venner, men hun er overhovedet ikke intrasseret og det gør mig rigtig ked af det..jeg ved hun har et temprament, som er rimeligt hårdt..men skal det bare gå udover mig?
    hvorfor?

anne f
    hvorfor?

• #15   31. mar 2008 Hun stoler på dig og regner med du er der for hende, men alligevel griner du af hende...

i er i en alder hvor selv det mindste kan påvirke en...

• #16   31. mar 2008 hvem har sagt jeg griner af hende?
    jeg vil så gerne være venner med hende, så vi kan få det snakket igennem så det ikke sker igen det her..

• #17   31. mar 2008 Tja synes ikke det lyder som en særlig sød lærer i ham siden de kaster den videre eller efter en anden. så du og m er ikke de eneste som har gjort noget galt her men også drengen og læren.

• #18   31. mar 2008 Ham= har

• #19   31. mar 2008 vores lærer er en dame =D

• #20   31. mar 2008 Sådan opfattede jeg det bare...

Men i så fald tror jeg ikk du skal tage det så tungt.. bare vent til i blir teenagere

• #21   31. mar 2008 Tror da også det lyder som om hun måske har dset svært. Synes du er en dårlig ven, du sidder her og skriver du hader hende, i stedet for måske at spørge om der er noget i vejen, hvis hendes humørskifte er så pludseligt, og det lyder da også til jeres lærer ved der er noget i vejen.

• #22   31. mar 2008 hallo folkens jeg prøver at snakke med hende, men hun er så sur at hun ikke vil svarer mig, og hun behandler mig som en karklud..vrider mig rundt, tører lort op og kyler mig af h..til..
    så synes også lige at hun kunne behandle mig lidt bedre..

• #23   31. mar 2008 Jeg har selv et tempremang der siger spar 1 ö, jeg kan let blive sur over intet, og jeg ved det. Derfor går jeg når det er. Og synes at når hun bliver sur, så træk hende med, sig undskyld også prøv om du kan få hende med ud også snak med hende om det.

- jeg har problemer her hjemme som påvirker mig meget, og er blevet mobbet i mange år, i 4 var det meget meget slemt og jeg ville ikke i skole, ville altid blive hjemme, havde altid ondt i maven osv. Sådan havde det været hele mit liv ö jeg snakkede om heste, de andre fattede ingen ting, så sagde de et eller andet og jeg flippede, ( vi kaldte det faktisk et anfald xD )
    men få hende til at indse at hun flipper for let, at hun skal lærer at gå og så kan du gå med hende og snakke.
    Ved det er træls at man skal sådan noget.. Men det er for hende og dens sags skyld også for din egen skyld. Hun ved måske at du altid vil være der for hende, og at hun kan få hjælp af dig når det er.

MEN MEN MEN, hvis hun ikke vil arbejde med det, så drop hende. Hun skal ikke tro du er det papir til at tørre hundepis om det!
    Du er ligeså meget værd som hende, og det skal hun respekter, og hvis hun synes det er træls hvad man nu kan finde på, skal i også kunne forstå det. Men hvis hun selv griner med, er det altså ikke at mobbe!

- skriver hvis jeg kan hjælpe (:

• #24   31. mar 2008 Ups :b Spar 2,

Stave fejl er tilladt ikke ?xD

• #25   31. mar 2008 jeg prøver,,men hun lytter ikke, hun gider overhovedet ikke kigge på en..
    hun tog alle med over på sin side, i frikvarteret så jeg var alene..og alle drengene elsker hende,, så jeg blev pludselig den onde grimme dumme klamme fede ko idiot klamme so fucking dumme skid.
    og så kalder drengene mig det og lyver om at jeg græder når jeg bare går og kigger op i skyerne..

• #26   31. mar 2008 Isabella S
    Hmm Vil lige sige at jeg blev mobbet fra 2-9 klasse. og det jeg gjorde var at grine og løbe efter dem hvis det var det der skete.. men selvom jeg grinte havde jeg det da ligeså dårligt som havde jeg ikke grinet. det var bare min måde at tackle det, og det blev da også brugt fra deres side som forsvar at jeg jo grinte så derfor gjorde de jo ikke noget galt.. men det kunne jeg ikke gøre for det var en måde jeg tacklede det på. Men græd da også når jeg var hjemme og når det blev for hårdt i skolen.

• #27   31. mar 2008 jeg er rystet over en pige på din alder bruger det sprog der..

• #28   31. mar 2008 Cheanne *Diosa og Lidi forever * : så griner de jo heller ikke af dig, men med dig. Og derfor kan jeg da godt forstå at folk havde svær ved at se du havde det dårligt..

aprilsnaren ! :
    - drop hende, når hun spørg om du vil passe hendes hest osv. så sig til hende at hun selv kan gøre det. Og hvis hun spørg hvorfor, så siger du det som det er, f.eks. at du synes det er træls at hun bliver sur, også når hun har brug for hjælp så skal du komme rende som om du er hendes lille slave. Men når der er andre til stede så er du bare dum osv.
    Men prøv os at undgå at komme i konfliketer med hende, når de andre f.eks. tager hendes sok eller sådan noget, så bland dig uden om.

- Men sørg for når du snakker med hende om det at der er ude ved hestne, og ikke inde i klassen! eller hvor andre fra jeres klasse er!
    Det gør bare at hun gør dig "til grin" foran de andre, fordi du kan sige fra og hun ikke kan!

• #29   31. mar 2008 vi er blevet venner igen,,det var et lille mirakel der kaldes mobiltelefon..hehe
    med den fantastiske egenskab der hedder sms..

Kommentér på:
jeg hader hende!!!!!!

Annonce