er det rigtigt? {{forumTopicSubject}}
hej ..
jeg har været ude for noget mærkeligt !
jeg var på vej hen til skoven med to andre piger der var meget ældre end mig (de hedder ditte og juliane .. deres bruger hedder ditte z !)! vi skulleskridte af !
min hest ronja blev bange for en hest på en fold !
hun satte derfor i galop og var skrækslagen !
da jeg endelig fik hende til at slapppe af så galoperede ditte og juliane !
ronja galoperede på stedet og jeg kunne ikke holde hende !
hun galoperede derfor så ukrontroleret at hun var ½ meter fra at ryge ned i grøften !
der var gået ca. 5 min. og jeg var i chok !
de to piger ville ikke have noget med mig og gøre !
jeg har noget i skal se!:
dette her er min veninde maria der har forsvaret mig:
rettelse på mia g´s vejne
------------------------------
ditte dert er lige EEN ting jeg må spørge dig om ! du er MEGA forskælig , for hvem du taler med ! og den episode med galopen overgår ALT ! Der går rygter , og du ved jo godt at rygter for det meste passer ! rygtet er at du ikke eger moderen men passer det ? jeg hader nemlig folk der lyver, så hvis du lyver sker der ikke noget hved at sige det så vi ikke bare digter videre ! og min veninde sidder her , og tyder op af min arm ! syntes du at du kan være det bekendt? nej vel.. man taler ikke grimt om andre's heste og jeg ved ikke hvad i to har gang i men mia svare dig altså ikke længere og avslutter dig på vennelisten! og den der med galop! hold da kæft i er strenge! i kan ikke være det bekendt og hvis jeg var helle havde jeg BORTVIST jer!
KRAM..
P.s hun mener i 2'eren hvad alle andre mener når du siger at tulle er din! hun tror at du lyver vilket jeg IKKE håber!
JEG JULIANE ka fortælle dig at Ditte ejer Tulle!! jeg ka da send billeder af hvor jeg rider hend hjem på Dittes gård!! og der går intet rygte!!! hva er det for noget piSSS at si HVA!!! Vi har fuck't UP ikkk galloperet eller hjordet!!! Nu får du sandheden at høre!!! Vi skulle til at skridte af,, vi måtte gern ha travet i 5min. mere men mig og Ditte var så trætte og udmatted efter motionsdag!!! at vi bare ville skridte af i 5min. ekstra!!!! Vi ville skridte i skoven!! så fordi mig og Ditte snakked,, og snakked en lille smule me MIa!! så blev hun pisse sur og jaloux!!! Jeg måtte åbenbart ikk snak me Ditte men kun me hend!!! og hun har fandme løget for mig før!!! så syns ikk hun er den bedste at snak me!!! så råbte og råbte vi på Mia uden vi fik svar,, så ligepludselig for at kommm op og gå sammmen me osss!!! så gik hun op bag den gule stald og satte i fuld gallop,, og det så mig og Diitte!!! MIa siger det var fordi Ronja blev bange!! men mann kunnn sQQq se at hun lavede anspring!! Da mig og Ditte så det!! så tænkte vi at der ikkk ville ske noget hvis vi satte i trav de sidste 20m hen til skoven!! og hun galloperede jo!!!!!!! NU blir vi for at det ikk skulll være løgn!!! Beskyldt for at ha hjordet,,,!!! HVA FANDEN SKER DER HVA!!! hvorfor fanden skulle vi hjorde,, når vi var pisss trætte!!! Vi kan fucking ikk gøre for at Mia var pisse jaloux!!! og fortæller løgn!! så vi får balade!!!! HVAD SKER DER DOG!!! Bortvise folk der traved 20m!!! slap dog li af!! vi kunn faktisk ha travet 5min mere hvis det skulle ha været!!!!!!!!!!!! DITTE EJER TULLE!!!! OG JEG LYVER IKK!!! OG DET VED DU MARIA,,,,,
jeg er hel sikker!
hvorfor er det at der er nogle mennesker der er så grufulde!
jeg har fortalt jer alt hva jeg ved!
dette her er vad jeg har fået ud af at min mor har sagt det til min ride lærer:
LYSTLØGNER/LØGNER!!!!
LYSTLØGNER/LØGNER!!!!
Ditte og JUliane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
min mor har lovet og printa nogen sider ud der fra!
min mor vil have dem bortvist!
hvorfor er der nogle mennesker der gør det?
min mor viser helle (min ride lærer) det!
hun kan sige om de skal ud eller blive!
jeg har lige en ting til!:
man må IKKE trave eller galoperer på stien hen til skoven!
det gjoerde de!
man måtte sletter ikke gå ind til fårene med hestene!
er det ikke rigtigt?
jan 2005
Følger: 86 Følgere: 83 Heste: 8 Emner: 272 Svar: 1.725
jan 2005
Følger: 86 Følgere: 83 Heste: 8 Emner: 272 Svar: 1.725
feb 2006
Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.850
Men hvor er der mange grimme ord som Fuck, pisse og jeg ved ikke hvad.
Sådan kan folk ikke tale til hinanden. De lyder jo som nogle der kommer en del inde i krystalgade... Pæne piger bander ikke!
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 18 Svar: 551
jun 2006
Følger: 82 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 15 Svar: 103
jeg vil have dette løst!
jun 2006
Følger: 82 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 15 Svar: 103
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.495
jul 2005
Følger: 100 Følgere: 97 Heste: 4 Emner: 153 Svar: 2.838
jan 2006
Følger: 55 Følgere: 53 Heste: 5 Emner: 105 Svar: 1.092
Hvis i har et problem herinde, skal i nok kontakte HG...
jan 2006
Følger: 55 Følgere: 53 Heste: 5 Emner: 105 Svar: 1.092
er det rigtigt?