{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Er det rigtigt? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Mit hår som engang var helt lyst er ved at blive brunt og det er jeg lidt ked af. Min mor har så sagt at hvis jeg er meget ude i solen så bliver det nok lyst igen. Men er det rigtigt? Da jeg blev født var mit hår sort med en lys stribe. Efter blev mit hår lyst med en mørk stribe inde under det lyse.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det rigtigt?
  • #1   21. jul 2014 Jeg er meget blond og i sommerperioderne med meget sol, er jeg næsten hvid håret. Så ja, dit hår bliver af bleget af solen - men det holder ikke smiley

• #2   21. jul 2014 ja solen bleger hår, men når det vokser er det nye hår sin normale farve

• #3   21. jul 2014 Mit hår var næsten hvidt, nu er det grå/burnt - eller ihvertfald mørkblondt. Det er hurtigt klaret med en farvning. Ja solen bleger en smule, men jeg syntes ikke det er nok. smiley

• #4   21. jul 2014 Solen bleger ikke særlig meget, men hvis du er i havvand og derefter lader håret tørre i solen, så kan man godt se en forskel - det kunne jeg i hvert fald, da jeg havde været på ferie i Spanien i en uge. Men der er solen vel også kraftigere, og det var farven fra mit hår der falmede (jeg havde farvet håret sort), og farvet hår falmer/bleger en del lettere end naturligt smiley

• #5   21. jul 2014 Ja det bliver lyser hvis man er i solen smiley men det er ligesom med ens hud farve... Du bliver brun og så går det væk igen. Da jeg var ca 2 år gammel var mit hår fra naturens side helt Hvidt og så blev det mere og mere blond og da det så var smukt blond blev det mere og mere mørkt og nu er det så brunligt blond... Men ikke lever postejs farvet... smiley hader det smiley vil have mit lyse hår tilbage smiley

• #6   21. jul 2014 Ja solen bleger. Min mor ligner næsten hun får farvet sit hår, da det er mørkt når det vokser ud, men fordi hun arbejder udenfor næsten året rundt, så bliver det afbleget, så det yderste af håret er helt lyst smiley

• #7   21. jul 2014 Husk sigende overskrift. smiley

Kommentér på:
Er det rigtigt?

Annonce