Hvad ville i vælge? Hvad ville i vælge?
Jeg står i et dilemma
Jeg købte drømme hesten i november måned, (troede jeg), Jeg havde kikket på hende siden marts men var derefter blevet tilbudt en anden hest som min mor syntes mere og, og ville så helst have jeg skulle prøve den og sådan, så i mens jeg havde Wakira i bag hovedet red jeg en anden hest, den startede jeg så stævne på og fik så afvide ti dage efter jeg ikke måtte købe ham. nå, så sprang jeg tilbage til Waklira som heldigvis stadig var tilsalg, Hende købte jeg så i august og fik hende hjem i oktober, og var jo det lykkeligste menneske på jorden, Desværre havde jeg ikke selv været på Wakira da jeg var oppe og se hende, men forrige ejer sagde inden jeg fik hende hjem at hun var super sød under rytter, og var stille og roligt, Det gik også fint første dag da jeg sprang på hende, men siden hen efter vi er begyndt på den lidt hårde træning og min ridelære har redet hende, har hun gået i vejret med mig HVER ENESTE gang jeg har været på hende. Jeg har nu haft de problemer med hende i 2 måneder, Så nu ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre, Hun er en drøm på mark, Stald og i boks, og er super sød på skov ture, og ved hun har været avls hoppe, men det er altså spring og dressur jeg vil.
Min ridelære siger jeg skal sende hende tilbage og finde en anden, som faktisk er fundet, og det siger resten af stalden også, Men jeg er selv i tvivl,
Jeg er bange for hun er sådan en hest der hver gang bliver presset lidt for meget eller hun ikke gider mere så stille hun sig på bagbene, og det kan jeg altså ikke håndter, men nøøj hvor ville jeg blive glad hvis det vendte
HVad ville i så gøre, Blive ved og kæmpe vider og risker livet på en stejlede hest eller sende hende tilbage og købe en ny en til den halve pris?
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
dec 2008
Følger: 121 Følgere: 124 Heste: 6 Emner: 68 Svar: 553
dec 2006
Følger: 63 Følgere: 85 Heste: 4 Emner: 35 Svar: 348
dec 2006
Følger: 63 Følgere: 85 Heste: 4 Emner: 35 Svar: 348
dec 2008
Følger: 121 Følgere: 124 Heste: 6 Emner: 68 Svar: 553
jan 2008
Følger: 76 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 202 Svar: 2.275
jan 2008
Følger: 76 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 202 Svar: 2.275
sep 2005
Følger: 33 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 16 Svar: 363
Så jeg ville sige go for it, og kæmp med hende, hvis hun virkelig er din drømmehest. Men gør hvad du føler er rigtigt, det kan også gå hen og blive farligt..
mar 2007
Troede jeg også, men det var åbenbart kun de to første gange vi red hende efter
Signe & Coco Pop ¤Team BRF ¤
Hun er tjekket!
**Den Grønne Møgkælling** ©
Det gør jeg, men jeg vil jo stadig ride hende, det var det formålet var ved at købe hende, hvis hun nu havde traver gangart havde jeg stadig stået i denne stiuation!
MITZY - The cake in your life!
Vi rider hende kun med rolig hånd, når vi rider hende har vi næsten ikke fast i tøjlen, det eneste vi forlanger er at vi vil bestemme gangarten og tempoet, og så hun skal søge ned, men med det samme vi ligger det sammen flipper hun ud, hun kan sagtens søge ned, og går MEGA stærk, eller trave roligt og gå højt med hovedet,
- EnilAdi xD -
Det er jo ikke normalt de bare stejler uden grund, Min ridelære tror hun er blevet tæsket da hun blev tilredet, for hun kan jo sagtens gå fint et par rundter og så begynder hun.
sep 2005
Rexina ("min" hest) har også altid været vanskelig, og kunne da også forestille mig hun har fået en del tæsk i tidernes løb.. Så hun har skam også haft grund til..
sep 2005
Glemte jeg lige at skrive xD
mar 2007
Hun var ikke redet i 4½ år, så derfor ville de ikke bare sætte en fremmed op på hende uden selv have prøvet hende, da hun har gået som avls hoppe ved dem
Og ja hun er handelsundersøg og fejler intet tænder er også tjekket,
Hvad ville i vælge?