{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
414 visninger | Oprettet:

Sammy har ikke ondt i ryggen mere!! :D {{forumTopicSubject}}

I sommers fandt jeg min gamle ven til salg på en rideskole. De havde formået at ødelægge ham helt til bunds både fysisk og psykisk. Bestyreren kunne ikke lide travheste så hun synes bare han skulle slides op indtil han ikke kunne mere og så kunne hun sælge ham med god samvittighed til en slagter.
Han gik rideskole tre timer om dagen. Han havde så ondt i sin ryg at han stejlede, bukkede og sparkede sig selv i maven. Dette problem blev løst ved at sætte nogle endnu tungere ryttere på ryggen af ham så det blev sværere at stritte imod. Så der var ingenting at sige til at hans ryg var så ødelagt.

Efter jeg havde købt ham tilbage, fik jeg en dyrlæge ud som konstaterede at han var helt uridelig og i hvert fald skulle have et halvt til et helt års pause, men ingen garanti.

Idag da hun var derude for at vaccinere kiggede hun lige på hans ryg bare for sjov, og sagde at den var blevet helt tip top igen og hvis jeg ville kunne han sagtens rides nu. Jeg giver ham dog alligevel vinteren over hvor jeg vil træne rigtig meget fra jorden sådan så han acceptere en rytter på ryggen igen til sommer. Han skal jo nødigt forbinde det med noget dårligt.

Er bare så glad, havde mistet alt håb om at hans ryg nogensinde ville blive god igen. Men det blev den! smiley Ihh hvor er jeg glad på hans vegne!

En lille solstråle historie herfra smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sammy har ikke ondt i ryggen mere!! :D
Kommentér på:
Sammy har ikke ondt i ryggen mere!! :D

Annonce