Jeg kunne tude!!! {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg er altså bare helt nede i kulkælderen lige nu, for jeg ved ikke om jeg er vred på min veninde uden grund.
Sagen er den, at jeg igennem de sidste mange år har været meget meget syg. Det bliver værre og værre, der går ikke een dag uden jeg mærker sygdommen.
Nu er det kommet så vidt, at jeg har været nødt til at droppe ud af gymnasiet for effektivt at kunne blive rask.
Jeg har så disse to veninder i skolen, som indtil i dag har troet, at jeg stadig gik i klassen.
Jeg har ikke snakket med dem i en måned, for jeg har ligget syg og har haft meget at tænke på i den retning. Derudover har vores hus fået konstateret en kraftig vækst af svamp, og vi står midt i en masse flytterod fordi vi skulle ud af det ASAP.
Min ene veninde ringer så i dag - spørger, hvorfor i alverden jeg slet ikke har givet lyd fra mig den sidste måned. Jeg forklarer hende det som det er. Hun synes stadig det er mærkeligt og jeg kunne fornemme at hun var rigtig sur på mig over det. Hun bliver ved med at tvære rundt i det, og jeg var bare på grådens rand fordi hun fik mig til at føle, at jeg havde været rigtig tarvelig overfor dem. Hun sagde, at hun ikke selv havde villet ringe før nu, fordi hun ikke var sikker på, at jeg var "oppe" - og at hun ikke havde tid til at ringe på grund af lektier.
Bagefter spurgte hun "hvad fanden jeg havde fået tiden til at gå med i al den tid" - øh, ligget syg evt?
Da jeg havde lagt på tænkte jeg lidt over det hun havde sagt og blev så mega vred over det. Hvad bilder hun sig egentlig ind? Jeg er syg, har man så ikke lov til at tænke på noget andet end venner, skolen og alt det for en stund?
Er det mig der er uretfærdig når jeg tænker sådan?
Jeg er bare så ked af det, og har det virkelig dårligt, fordi jeg på een gang føler at jeg har svigtet dem, og at de har svigtet mig...
aug 2006
Følger: 122 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 106 Svar: 480
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 34 Heste: 4 Emner: 132 Svar: 1.767
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 8 Emner: 304 Svar: 1.450
Lægerne kan ikke finde ud af, hvad jeg fejler. I starten lå jeg en uge hver måned med høj feber, ondt i hals, ører, mave og hoved. Så har jeg fået sådan en hudinfektion på hænderne, der bliver ved med at komme tilbage. Sygdommen har så ændret sig igen til at jeg stort set hver dag har ondt i halsen og ørerne, og har hele tiden infektioner.
De fleste af lægerne siger, at det er noget jeg selv finder på og at jeg er hypokonder... Men, man kan jo ikke simulere en hudsygdom eller feber?
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 34 Heste: 4 Emner: 132 Svar: 1.767
Ja, det er noget være noget med din veninde, har du brug for hende, ellers drop hende.
maj 2005
Følger: 73 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 36 Svar: 3.229
Jeg synes faktisk ikke din veninde er led. Havde jeg en super god vennde, som pludselig "dumpede" mig. (sådan ville jeg opfatte det, hvis jeg var hende) hvis du ikke engang har så meget som sendt en sms eller lignende. Så er det vel også klart, hun bliver lidt irriteret
maj 2007
Følger: 97 Følgere: 94 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 1.100
sig at du godt kan forstå hvis hun føler sig overset, men at du virkelig har haft det dårligt, og at du har brug for hendes støtte.
hvis du altså har det sådan
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 8 Emner: 304 Svar: 1.450
Problemet er at alle hele tiden tror, at jeg kan leve et normalt liv, men det er ikke muligt.
Mht sygdom ved vi måske godt, hvad det er - det er en sygdom, der forskes meget i, i andre lande bl.a. i Norge har man læger der forsker specielt i denne. I Danmark tager man den så bare ikke alvorligt, og nævner man den hos lægen bliver man kigget på som om man er åndssvag.
Men er i hvert fald i behandling for den, og synes faktisk jeg har fået det bedre siden. Det ville simpelthen være fantastisk hvis jeg kunne få mit liv tilbage her efter 6 år med konstant sygdom.
Jeg kunne tude!!!