{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.318 visninger | Oprettet:

jeg kunne tude, så vred er jeg! {{forumTopicSubject}}

Kære alle HG'er, jeg behøver en godt råd.
Jeg står i den kedelige situation at min kære pony har fået konstateret astma bronkits, og en astmatisk reaktion på støv. Hun skal derfor stå så længe ude på fold som overhovedet muligt (lige nu går hun ude fra syv tiden om morgen til eftermiddag), og have frisk luft når hun står på stald, så jeg har igennem vinterperioden fået hende på rekreation hos en privat opstalder og hun skal stå der til d. 1 april, hvor hun så skal tilbage på den rideskole, hun normalt står opstaldet på.
Her kommer så det store problem.
Der er en astma boks på rideskolen, men den er optaget af en anden, men da puma ikke er decideret "astma-hest" har jeg ikke krav på boksen, men hun er jo stadig medicinkrævende, og da jeg til staldmødet forsøgte at ligge emnet frem, blev jeg henvist til bestyrelsen. ( det skal lige siges at nogle fra bestyrelsen var med på mødet) og da jeg ville snakke med dem, sagde de at de ikke kunne stille noget op. Problemet er jo at puma ikke er astma hest..
Så nu vil jeg sende en skriftlig ansøgning om at få boksen, men har lidt problemer med at få den skrevet, så er der nogen der har et godt råd?
- jeg vil helst ikke flytte fra rideskolen, da jeg udover denne sørgelig episode er rigtig glad for stedet, og jeg har ikke rigtig mulighed for at flytte hende andre steder hen, da de andre nærmeste rideskoler ligger så langt væk at jeg ikke bare kan tage cyklen derud. Og jeg har hverken tid og råd til at skulle tage offentligt transport hver dag.

<b>nogen råd?!</b>

mvh. iza b. krohn

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg kunne tude, så vred er jeg!
Kommentér på:
jeg kunne tude, så vred er jeg!

Annonce