9. jan 2009 Følger: 207 Følgere: 451 Heste: 4 Emner: 635 Svar: 7.960
tude færdig... {{forumTopicSubject}}
Ja. Som sagt, er vi flyttet til Bredebro med min hest, da vi flyttede hus, og skulle arbejde meget i ferien, og derfor var det lettere, at han boede i samme by. Han kom til det nye sted d. 1 juli. Men kommer tilbage igen i oktober.
Nu til sagen
Der er ca. 1 km ned til dressurbanen & springbanen.
Jeg rider altid der ned, og han tager det fint!
Så i dag, red jeg dressur, og han gik MEGA godt, så da han er springhest, ville jeg springe nogle små spring, da vi sidst sprang sidste tirsdags på 115- 120, cm, så nu skulle det være hyggeligt.
han sprang nye spring med mange kegler, farvede spring, en masse i siden uden problemer!
MEN så finder jeg ud af, at han bukkede vildt meget, da vi kom over springene, FUCK jeg havde mine sporer på, og han HADER dem, men jeg <b>skal</b> have dem på i dressur.
Jeg stoppede ham op, steg af ham, og ville tage mine sporer af (jeg var selv dernede) og ja, jeg er gammel nok, så ingen kommentarer derfra.
Pludselig begynder han at GÅ! ud mod udgangen, jeg kalder på ham (virker tit at han kigger) så satte han i trav! og derefter JORDEDE han afsted :'(!!!
BLEV VILD BANGE!
han er jo ikke vant til at være derude, han galopere ud mod den store vej!!!!
Jeg løber, og kunne ikke klare at se det.
Spørger undervejs ved husene ''har i set min hest??'' den ene svarer ''han løb vidst HELT derned'' FUCK tænker jeg, tuder og ringer til min mor, flot hun tog ikke telefonen! senere ''har du set min hest???'' JA han drejede ind mod hallen (der han står) jeg ser min hest, håber LUCKY BEACH! og han blev pisse bange, han stod bare og klogede da jeg gik i mod ham! BLEV så fandens sur, at jeg skyndte mig at sadle af, skullede ham hurtigt, og så ind på folden, og så SES I MORGEN HEST!!
undskyld det blev langt, men var evd at dø af skræk!
nu tager min mor med næste gang, og så skal han INGEN steder, og han var ellers så skide sød de andre dage, ÅRH ALTSÅ!
P.s kom forbi en pige på cykel, hun ville ikke hjælpe med at finde ham, hvor er folk dog underlige herude, var det mig, havde jeg forlængst løbet efter hesten, hvis jeg så den, og hun var på cykel, skuffet -.-
jan 2009
Følger: 79 Følgere: 77 Heste: 4 Emner: 129 Svar: 998
Har prøvet noget i den stil. Min løb fra mig ved en stor hovedvej, med lastbiler... Hun kendte heldigvis noget af vejen hjem, og en ukendt mand holdte ind til side og gav mig et lift. Puha forstår dig skam godt
jan 2009
Følger: 207 Følgere: 451 Heste: 4 Emner: 635 Svar: 7.960
og der var ok langt tilbage. og han stod med det ene ben oppe da jeg kom, så er spændt på, om han er kommet til skade? .:'((
jan 2009
Følger: 79 Følgere: 77 Heste: 4 Emner: 129 Svar: 998
Det skal nok gå alt sammen
Bare tag det roligt næste gang, og være opmærksom, nu ved du jo hvad der kan ske
jan 2009
Følger: 207 Følgere: 451 Heste: 4 Emner: 635 Svar: 7.960
nov 2007
Følger: 135 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 192 Svar: 2.559
tude færdig...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside