hvordan gør jeg filmen færdig? {{forumTopicSubject}}
hej allesammen:)
i får lige hele historien: det hele startede med at jeg fik part på den sødeste 2' er pony,(kig ham i min profil: tardos) efter jeg havde haft part på ham i et stykke tid begyndte jeg at springe på ham. jeg er selv mest dressur rytter, men syntes faktisk at det var kanon sjovt at springe med ham, da han gjorde det hele til en leg!!
så kom vi desværre til den dag hvor ejeren gerne ville have en bedere dressur pony som hun kunne starte nogle stævner på.
derfor valgte de at sælge min fantastiske ven, vi havde godt nok fået tilbudet om at købe ham, men jeg ville hellere have en dygtig dressurpony.
nu har jeg så længe gerne ville ha lavet en minde video om ham, jeg har dog også startet på den, men hver gang jeg går ind på den for at fortsætte, bliver jeg mindet om hvor fantastisk jeg havde det med ham. derfor kommer jeg til at tude og får ikke lavet noget da jeg ikke kan holde det ud:(
det er nu et halvt år siden, men savnet er stadig meget stort!! håber at der er nogen der vil give sig tid til at læse det hele og derved måske hjælpe mig lidt på vej!!
på forhånd tak!!
apr 2008
Følger: 133 Følgere: 130 Heste: 5 Emner: 623 Svar: 4.654
Det er ikke sådan en rigtig trist en du kan se den her (:
http://www.hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=253858
hvordan gør jeg filmen færdig?