{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
234 visninger | Oprettet:

Læse op for klassen? {{forumTopicSubject}}

Jah, det sidste par dage i i dansk, i skolen, har vi skulle skrive en novelle.
Vi fik kun lige de der tre dage til det, d.v.s. 3- 4 timer ialt, så jeg troede ikke rigtig det var noget så viildt seriøst.
Men altså jeg elsker at skrive, og på de der få timer nåede jeg også at skrive en på 3 sider, med 12 i skriftstørrelse.

Problemet er bare, at jeg så lige har fundet ud af, at vi på mandag skal læse den højt for klassen ? :S
Altså det ser jeg ikke rigtig noget problem i, normalt men nu..
Det er forbi, historien handler jo (sjovt nok?) om heste.
Eller det vil sige at man høre en historie fra hestens side, så høre man så en masse ting om hvor glade den og ejeren er for hinanden og sådan, men hvor ejeren så bare bliver træt af den, og sælger den til den første og den bedste hestehandler.
Så går der en masse måneder, hvor man hører om hvor ked, tynd og ulykkelig hesten bliver, til sidst tager hestehandleren den så med til et marked, og der ser hesten så sin gamle ejer, og den gamle ejer ser den.
Hun løber så hen og omfavner den, og ser hvor tynd den er, og begynder at græde fordi det jo er hendes skyld.
Den er så, så udsultet og træt at den dør i hendes arme.

Kort fortalt smiley
Ved godt den er lidt barsk, ja.
Og er helt sikker på at hele klassen flækker af grin, og kommer med en masse kommentare om at "så meget kan man da ikke holde af en hest" og "hesten kan da ikke tænke" eller lign. og bla bla bla.
Så jeg har jo ikke specielt meget lyst til at læse den?

Ved ikk helt hvad jeg skal gøre ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læse op for klassen?
Kommentér på:
Læse op for klassen?

Annonce