{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Min stil, haha xD {{forumTopicSubject}}

Haha, vi skal lave stil til imorgen, det havde jeg helt glemt, så jeg biksede bare hurtigt noget sammen, det skulle være en livsberetning. Det er bare super sjusket og dårligt skrevet, men jeg er bare doven idag XD

Jeg vil gerne skrive om en ridepiges liv, fordi jeg ikke kunne finde på andet at skrive om.
Sarah blev født i 1991 på Århus Sygehus. Hun voksede op på en gård i Midtjylland, med dygtige konkurrenceheste. Begge hendes forældre passede hestene, stalden og red hele dagen, så Sarah har altid følt sig hjemme hos hestene. Som 7-årig fik Sarah sin første pony, en lille hvid pony, kaldet Superman. Sarah fik mange gode oplevelser på Superman, og var på vej op i konkurrencerne, efter 2 år blev de kvalificeret til DM. Som 10-årig fik Sarah en mere pony, denne gang en lidt højere en ved navn Bastian, og det var meningen at hun skulle videre på den. Der blev trænet og trænet, og som 11-årig viste resultaterne sig, da Sarah kvalificerede sig til de største stævner i Danmark, og blev nummer 3 til DM på Bastian. Men så blev Superman, hendes lille ynglingspony syg, og burde aflives. Så fik Sarah en unghest, der hed ZigZag som hun selv skulle ride op, med hjælp fra hendes forældre. Sarah lagde meget arbejde i ZigZag, mens Bastian fik flere og flere pauser. Men ZigZag var svær at håndtere, og han var en stor pony på 145 i stangmål, så flere gange var Sarah ved at opgive hende. Men så begyndte det at gå fremad med både ZigZag og Bastian, og Sarah fik foræret en pony til, Miss Sunshine – ja, på det niveau skulle der mange heste til. Hun var en af de bedste springryttere under 16 år i Danmark. Så begyndte hun lidt på nogle stævner i Sverige og Norge og lidt i Finland, og det gik meget godt. Men da Sarah fyldte 13 år, og hun nu ikke måtte ride på 3’er ponyer mere (ponyer under 130 i stangmål), måtte hun indse at hendes bedste ponyer, Bastian og Miss Sunshine skulle sælges, for hun måtte ikke konkurrere på dem mere. Begge ponyer blev solgt for en meget høj pris, og Sarah fik sig så købt en absolut toppony, på 148 i stangmål. Dens navn var Yummi, og det blev besluttet, at den skulle hun beholde, og ride indtil hun fyldte 16 år og ikke måtte ride pony mere. Så med ZigZag og Yummi gik det bare fremad og fremad, og så fyldte hun 16 år, og måtte ride det sidste år ud på ponyerne. Dette år blev der satset højt, hun vandt DM og flere store internationale konkurrencer, og der blev kigget efter en stor hest til hende. Da hendes sidste ponyår var omme, blev ponyerne solgt, og hun fik 2 store heste, Marcus og Spartan. Det gik meget fremad med dem, men det var svært at følge med på de store heste, når man var vandt til at ride pony.

Skrevet af Ina

Haha, LOL

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min stil, haha xD
Kommentér på:
Min stil, haha xD

Annonce