{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Min første stil fra 5. kl xD haha..... {{forumTopicSubject}}

Hallllloooooo! Klokken er atten og mine to englebasser skal sidde i bilen om fem minutter, råber Frank.
Tro mig! Sådan her har kemien mellem ”papfar og døtre” ikke altid været!
Det hele startede sådan her! Jeg gik hjem fra skole en regnvejrsmandag eftermiddag, og vidste intet om at denne dag ville forandre mit liv for evigt. Jeg ringede på dørklokken, døren blev ikke lukket op af min mor eller far. Nej, den blev åbnet af en helt fremmed person! En mand! Jeg blev lidt forundret? For hvad lavede den mand her i vores hus? Jeg smilede kort til ham og sagde ”hej”. Manden gik ud i køkkenet til min mor. Da jeg kom ud i køkkenet, sagde min mor trist, at hun skulle snakke med mig. Hun sagde, at hende og far var gået fra hinanden, og at hun havde fundet en ny kæreste (Frank). Jeg forstod det ikke rigtigt lige i starten, men min mor havde snakket med mig mange gange om, at hvis to mennesker ikke passer sammen, er det bedre at gå fra hinanden end at ødelægge resten af ens måske lange liv på det! Så jeg kunne godt forstå, at det var den rigtige beslutning, de havde taget.

En dag flere måneder efter kunne jeg ikke finde min ring med en kattegodbid på. Jeg sad og tænkte på hvem, det kunne være der havde taget den. Jeg kunne ikke få hjælp af Mathilde, fordi hun boede hjemme hos far. Jeg savnede hende rigtig meget, og jeg synes, det var forkert at skille os ad. Jeg snakkede med mor om min forsvundne ring, og hun mente bare, at jeg selv havde smidt den væk. Jeg var sikker på, at det var Frank, der havde taget den! Men jeg havde ingen anelse om hvorfor? Jeg hadede ham bare! Han stjal min mor og min pæneste ring! Om fredagen tog jeg toget hjem til min far i Ålborg. Han bor alene i en lille lejlighed sammen med Snuske. Snuske er vores hvide langhårskat, hun flyttede med min far til Ålborg, da de blev skilt. Far og Snuske har altid haft et godt forhold til hinanden. Han deltog i katteudstillinger hver weekend med Snuske, og fik altid en placering med sig hjem, men det sker aldrig mere efter far og mor er blevet skilt! Da jeg kom hjem til far, legede jeg med Snuske. Pludselig bemærkede jeg, at Snuske blev ved med at søge om bag min fars seng. Da jeg kunne se, at hun blev ved, kravlede jeg selv under sengen, og der fandt jeg min ring! Jeg løb ind til Mathilde og viste hende min ring og fortalte hende det hele. Da sagde hun, at det jo måtte være far, der havde taget den? Men hvorfor?
Da vi skulle spise aftensmad viste jeg den til far, og han blev meget rød og hvid i hovedet på samme tid. Inden jeg kunne nå at spørge om noget, græd han og fortalte, at grunden til han havde taget den var, at jeg skulle tro det var Frank, der havde stjålet den, og jeg derfor ville hade ham! Jeg blev ked af det, fordi jeg jo har været så ond mod Frank, og selvfølgelig fordi jeg aldrig ville have troet, at min far kunne finde på det! Jeg tilgav ham dog med det samme! Nu har far endelig fået en kæreste, hun hedder Rikke. Hun lyder rigtig sød, når far snakker om hende. Nogle dage efter besluttede mor, far, Frank og Rikke, at Ditte og jeg skulle bo sammen hos mor og Frank, og besøge far, Rikke og Snuske i weekenderne. Nu er Rikke og far endelig igen begyndt, at deltage til udstillinger med Snuske. Vi er alle nærmest begyndt på en ny, på hver sin måde!

” Mathilde - Ditte! Vi skal altså hen at se Snuske til udstillingen”! ”Vi er på vej Frank”!!

Moralen: Man skal aldrig dømme andre for hurtigt!
Forandringer behøver ikke være dårlige, selvom det kan gøre ondt for en tid!
Lære at placere sin vrede!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min første stil fra 5. kl xD haha.....
Kommentér på:
Min første stil fra 5. kl xD haha.....

Annonce