{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Er livet ikke bare fantastisk? {{forumTopicSubject}}

Godmorgen :O)
Sikke en fantastisk morgen :O)
kl 6.30 kørte jeg forbi stranden i bussen og nød den smukke solopgang som stille spejlede sig over de brusende bølger - sikke et syn. Her havde jeg virkelig lyst til at stige af bussen og bare sætte med ned på stranden og nyde det smukke syn der kom mig imøde. En dyne, min kæreste og en kop kakao og lidt morgenbrød ville sætte prikken over i´et.... jamen er livet ikke bare fantastisk.

I morgen skal jeg ud og tage billeder i viborg af et nygift par og deres datter og deres 12 uger gammel hundhvalp. Igen har jeg fået en frieser med ind i shootet og jeg tror at det bliver nogle meget meget anderledes billeder især med de omgrivelser - jeg har haft sommerfugle i maven over det længe, da det er et lidt kompliceret shoot med alle de ting man skal tage hensyn til :O) - men jo flere jo bedre, jeg arbejder bedst når der er mange mennekser og ting omkring mig :O)
Håber virkelig det går som forventet - Når jeg har fri fra arbejde skal jeg hjem og gøre alt mit udstyr klar, så jeg er kampklar til i morgen, iih jeg glæder mig :O)

Hvordan er jeres morgen startet og hvad skal I lave i weekenden?

/Stine

www.CalaArt.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er livet ikke bare fantastisk?
Kommentér på:
Er livet ikke bare fantastisk?

Annonce