{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

Umulig hest (( stejler bukker osv)) {{forumTopicSubject}}

Min hest victor er begyndt at blive en rigtig træls hest, han er fulstændig respekt løs over for mig her på det sidste.

I dag da jeg red blev han ved med at dreje ind mod midten af banen og innoregerde ( staves ) mig toltalt.

Så var vi ude at skridte på folden der var en 10 cm hul og 20 cm bred og han nægtede totalt stejlede engang i mellem og bakkede væk,

Og så valgte jeg bare at galopere lidt på dressur banenm,
Jeg når at ride en halv rundt og han drejer skabt ud af opningen til banen og jeg flyver af, lander så heldigvis på benee men bider mig så hårdt i under læben at det begyndte at bløde en del.

Han er begyndt at være dum over for mig,
tro at han kan stejler når han lige har lyst og forde han skal anstregne sig en smule , og det er ikke forde jeg holder for stamt til biden for prøvede nemlig med løse tøjler og han stejlede med mig så det er ikke pga smerter i bidet

Han tror han bare kan gøre hvad der passer ham
Jeg kan virklig ikke holde det ud, kan ikke galopere på grund af han jorde med mig og drejer så jeg er tæt på at falde af og han tager hovdet mellem benene i mens han bukker

Kan ikke kommer over små ting osv, fordi så stejler han med mig og bliver ved.

Kan ikke få han til at gå på hovslaget.

Jeg er sååå træt af det hvad kan jeg gøre træner en smule horsemanship men jeg bliver så hurtigt ophidset på ham såå jaah ved ikke hvad jeg skal gøre mere

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Umulig hest (( stejler bukker osv))
Kommentér på:
Umulig hest (( stejler bukker osv))

Annonce