{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Venner med følelser for hinanden?Eller {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg gået og tænkt over det her rigtig meget, men har brug for hjælp nu. Da jeg ikk rigtig kan finde ud a det mere ..

For at give jer et indblik i situationen får i li af vide hvordan det started ..

For ca. 4 måneder siden fik jeg en ny ven. Og vi har et rigtig godt venskab, bedre end jeg har til nogen af mine andre venner. Selvom jeg ikk har kendt ham i li så lang tid som de andre.
Men vi hygger oss virkelig, når vi er samm. Vi kan grine og pjatte samm, snakke med hinanden om alt ovs.

Problemet er så at her for en måned siden fortalte min ven så at han var begyndt a få følelser for mig ovs. Og at han gerne ville være samm med mig, og ha´mig som kæreste ..
Og nu tror jeg at jeg er begyndt a få for ham oss ..

Så Her den anden dag da han fortalt hans eks gerne ville ha´ham tilbage ovs, og at de haved været samm blev jeg jaloux. Og er ikk normalt den type der bliver det sådan li med det samm.

Men blev jeg virkelig her, og var egentlig lidt trist over det. Og er bar så bange for at miste ham, smiley Føler virkelig han er min på en eller anden måde ..

Problemet er bar at jeg har kæreste, og elsker ham self. Men det virker bar somom jeg har et bedre forhold til min ven, end min kæreste ..

Mine veninder som har set oss samm siger at vi virker somom vi har noget kørende, eller at vi er kærester. Og de tror det virkelig, det ikk bar noget de har sagt fot sjov. De har både haft spurgt mig og ham, om vi følte noget for hinanden ovs ..

Jeg ved bar virkelig ikk, hvad jeg skal gøre. Skulle bar ud med det, ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Venner med følelser for hinanden?Eller
Kommentér på:
Venner med følelser for hinanden?Eller

Annonce