Blandede Følelser - Slå dig løs:) {{forumTopicSubject}}
Hej alle:)
Jeg fik sådan en træng, til at oprette et forum om følelser, da jeg selv sidder med mange.
Derudover kan vi snakke lidt hyggeligt sammen, om hvad vi skal lave.
Jeg er sindssyg glad. Det er helt vildt. Jeg har aldrig været så glad i mit liv, som jeg er nu. Jeg er nemlig startet på gymnasiet her i år. Her har jeg mødt en masse nye venner (går på Virum Gymnasium og bor i Birkerød, så jeg kendte absolut ingen).
Det er skønt.
Oven i hatten har jeg et (mega) crush på en af fyrene i min klasse. Det gode er, at jeg ser ham hver dag, og når jeg kigger på ham bobler det inden i. Det går helt galt, når vi snakker sammen:)
Udover det her, har jeg fået mega ros af både Zeys ejer og min underviser, for vores arbejde.
Jeg kan slet ikke bekrive hvordan jeg føler for den hoppe, men hun er helt fantastisk!
I morgen skal jeg så på arbejde, ud til Zey og derefter være sammen med min bedsterste veninde!
Kunne livet være bedre?
Undskyld længden, men hvis andre ligesom mig, har brug for at komme ud med nogle følelser (både gode, dårlige og begge), så er i velkomne!
Signe
aug 2006
Følger: 122 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 106 Svar: 480
jeg er simpelthen så træt af 9. klasse med de samme hoveder hver dag :D. haha. men ja, jeg synes nu mere det kører lidt op og ned for mig. har ingen hest pt. men skal så måske ud og prøve en ny lørdag, så på det punkt, er jeg ny over lykkelig!
men seriøst piger - hvad siger man lige til en dreng som tror, at man har noget, at man altså aldrig har opfattet det sådan? s:
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 151 Svar: 3.194
Jeg hader bare livet lii pt..
lærerne er totalt strenge og ude efter mig hele tiden, og de snakker ikke om andet end karaktere og eksamen .. (går i 9.)
min bedsteveninde igennem 10 år, er taget på efterskole, og jeg savner hende bare SÅ meget.. har 3 andre rigtig gode venner i klassen, men det er bare ikke det samme, kan ikke snakke med dem om alt, og på samme måde?
orh jesus.. mine forældre snakker hele tiden om at jeg skal tage en ungdomsuddannelse, har aldrig sagt jeg iikke ville, men de presser mig vildt meget til at træffe en beslutning hurtigt.. (de er begge lærere)
det eneste der holder mig oppe li pt er Aston, min dejlige hest..
sep 2008
maj 2009
Følger: 60 Følgere: 109 Heste: 1 Emner: 312 Svar: 4.406
Ja altså på nogen punkter er mit liv et helved på andre kan det bare ikke blive bedre :b
MUF&MIRANDA: Hehe ja hvordan siger man det til en dreng :b
Hehe det er i vert fald meget svært held og lykke!
jan 2008
Følger: 34 Følgere: 35 Heste: 3 Emner: 90 Svar: 1.070
A og A. husk at det er dit liv=dit valg, så der er ingen, heller ikke dine forældre, der skal bestemme hvad du skal.
jun 2007
Følger: 281 Følgere: 326 Heste: 7 Emner: 17 Svar: 476
- det er fedt med de perioder hvor det bare kører det hele
- Ved mig er det sådan lidt op og ned. Der er ikke noget der er sådan RIGTIG slemt, men heller ikke noget der er sådan RIGTIG godt.. Bare et helt almindeligt kedeligt liv med op og nedture lige Pt. ..
sep 2008
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.261
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.025
I skolen render jeg rundt og er sygt glad - hvilket irritere mig, da jeg ikke har noget at være glad over. Har på fornemmelsen at mit humør egentligt dækker over mit elendige humør inderst inde.
Også kan jeg ikke få mine tanker over ham den vældigt nuttede fyr jeg snakkede med i 3 timer efter festen i fredags, ham går jeg så og smugkigger på hele dagen og gør alt for at gå forbi - tager gerne omveje.
Weeee.... Lifes a bitch until we die so fuck this world and lets get high!
maj 2009
Følger: 93 Følgere: 85 Heste: 3 Emner: 83 Svar: 2.048
Men det gode er at jeg har en jeg kan stole på, nemlig min elskede pony Lærke, som er mit et og alt, som mange bare ikke forstår, men hvis jeg ikke havde hende ved jeg ikke hvad jeg var blevet til. Og min store glædelse er at Lærke skal starte sit første stævne på lørdag, så der glæder jeg mig vildt
Håber I gad læse det igennem, det var skønt at komme ud med det, sådan et indlæg burde laves lidt oftere
nov 2007
Følger: 68 Følgere: 68 Heste: 1 Emner: 61 Svar: 884
For det første startede der en ny dreng i parallel klasse efter sommerferien, og jeg er begyndt at kunne lide ham lidt:I Det er bare så fustrerende ! Fordi jeg har skrevet lidt med ham på facebook og, ovre i skolen for vi nogengange øjenkontakt og smiler lidt til hinanden, men det er også kun det ? Jeg vil så gerne snakke med ham og blive venner med ham, det er bare så svært ?! Fordi jeg rigtig genert og min selvtillid er måske hellerikke helt i top:s Ved overhovedet ikke hvad jeg skal gøre?:(
Men jeg er også super glad fordi det bare så godt med alt andet i skolen! Jeg er ikke så nervøs og bange mere når jeg skal fremlægge og jeg er begyndt at snakke mere med drengene og de andre i klassen:D
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Blandede Følelser - Slå dig løs:)