314 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

HESTEgalleri. HESTEgalleri.

Har lagt mærke til at der i makedet er begyndt at være mange ting til salg, som ikke hører til under hestegalleri .
Fx: Trøjer, dvd'er, marsvin,killinger, endda make-up, alle ting som enlig ikke hører til ved Hg.
Det er baboom til.
Synes dte er lidt forvirrende (:

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HESTEgalleri.
  • #1   6. aug 2008 Ejj, det sker der da ikke noget ved? .. Man kan også blive lidt for zippet efter min mening .

• #4   6. aug 2008 Det er gratis på baboom.
    (:

• #6   6. aug 2008 Pas på i ikke dør af stress, eller en blodprop eller sådan noget, hvis der skal så lidt til at gå jer på .

• #7   6. aug 2008 Theperfectlife: Det er jo ikke det, det handler om.
    Synes bare det lige så godt kan komme ind på Baboom.

• #8   6. aug 2008 Ja, det kan jeg godt se, men når man nu alligevel har en profil herinde, kan jeg ikke se hvorfor man ikke må sælge en bog, hvis man vil det ? ..

• #9   6. aug 2008 www.trendsales.dk

• #10   6. aug 2008 Forstår ikke hvad der galt i det når det under offtopic? det lige som man ligger videoer ind som slet ikke ahndler om heste, skal de så også væk alle sammen ? hvis de under off topic er det fint med mig smiley

• #11   6. aug 2008 kan måske godt se at det er træls nogle opretter andre ting end hesterelaterede, men der er jo off topic men man kunne jo også tænke over hvorfor fx. www.trendsales.dk er lavet?

• #12   6. aug 2008 syntes kun det er irreterne med videoerne .

• #13   6. aug 2008 4.1 Oprettelse af markedsannoncer
    <b>Markedet er udelukkende beregnet til køb, salg og bytte af heste og hest-relaterede ting og sager.</b> Alt andet vil blive slettet uden varsel. I øvrigt vil din brugerkonto ved gentagen oprettelse af ikke-relaterede ting, blive sat i karantæne.

Der kan forekomme irrelevante annoncer i marked og disse vil selvfølgelig blive slettet, så snart vi ser dem og er ikke et udtryk for at det er i orden.

Annoncer med ulovligt indhold, så som salg af ulovligt fyrværkeri, hælervarer og lign. vil blive slettet uden varsel og brugeren politianmeldt.

Annoncer med køb, salg eller bytte af kopivarer ses som en krænkelse af ophavsrettighedshaveren og er således ikke tilladt i markedet. Disse vil blive slettet og brugeren vil modtage en advarsel. Gentages postning af sådanne annoncer vil brugerkontoen blive frosset og i sidste ende blive lukket.

Bemærk også at ophavsretten gælder i Markedet. Billeder der benyttes i marked må ikke være markeret med ”copyright”, logoer eller lign., hvor brugeren ikke direkte kan forbindes som ophavsretshaver. Benyttelse af sådanne billeder vil medføre slettelse af annoncen.

• #14   6. aug 2008 Jeg synes at det er meget mere irriterende med efterlysninger og sådan på markedet, og andet som ikke har med køb, salg eller bytte af heste at gøre (her tænker jeg selv under hest)
    Når man så står som sælger og har en hest, og derfor søger under købsannoncer er det kun 1 ud af 10 der er en der gerne vil købe en hest, resten er efterlysninger, partsannoncer og andet. Der burde være seperate afdelinger for dette, ligesom køb og salg.

Desuden har jeg lige fået at vide af en HA-er at et indlæg jeg skrev om der var en der havde lyst til at komme med mig til dyrskue, hører under markedet, og hvis sådanne ting skal under markede også bliver det da først et stort virvar, når man kun kan vælge køb, salg og bytte. så er søgefunktionen ligesom lidt tabt

• #15   6. aug 2008 når det er ulovligt at oprette sådan nogen ting på hestegalleri.dk, så er brugerne ikke 'zippede' fordi de synes det er forvirrende at folk så opretter tingene alligevel (:

• #16   6. aug 2008 henvend jer til en haer når i ser sådan nogle annoncer det har jeg

Kommentér på:
HESTEgalleri.

Annonce