779 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Hestegalleri Hestegalleri

Hej alle sammen ! smiley

Jeg ønsker ikke at blive hakket på men ville lige høre om jeres mening!

Ved ikke om dette bare er en følelse jeg har men ja her kommer det:

Er det bare mig eller er det blevet lidt negativt her på hestegalleri.. Jeg syntes der er så mange som snakker grimt/skriver grimt både i annoncer og i forrum mm.

man får ofte flabede kommentarer selvom det intet har meget noget at gøre.. smiley

Hvad oplever i ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestegalleri
  • #2   4. jun 2013 Ej ja den er godt !!!! smiley

Hehe må jeg låne dit udtryk! smiley

• #4   4. jun 2013 Fik først profil i går, men har kendt hestegalleri længe, og synes personligt, at der er nogle herinde der er vældig stride, når det kommer til at byde en hest velkommen (give point osv). Det virker lidt som om at billeder taget med spejlrefleks er et krav, for at blive optaget, for ellers er det "dårlige billeder", og så er hesten ikke god nok til at blive oprettet åbenbart...

Det mener jeg er rigtig nederen. Men ja ligesom Sarah Laura ønsker jeg heller ikke at blive hakket på smiley

• #5   4. jun 2013 Jeg er helt enig smiley

• #6   4. jun 2013 Enig. Det er umuligt at få en fornuftig debat op at køre længere, uden der er nogen, der tager det personligt og bliver grove.

• #7   4. jun 2013 Er helt enig, forlod hestegalleri for nogle måneder siden fordi jeg simpelthen ikk gad siden mere, og ja ens hest bliver kun godkendt hvis den ligner en stjerne på alle billeder.
    Har længe tænkt på at oprette en af mine gamle ponyer, men gider næsten ikk fordi jeg er sikker på hun vil blive afvist fordi jeg ikk har hende længere.

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 281
    #8   4. jun 2013 Jeg tror også at tonen og adfærden har gjort at alle går i forsvars position så snart der er "modstand", og det skaber endnu mere fjendtlighed. Det er lidt en ond cirkel.

Vi burde holde klassen time en gang om ugen ligesom i folkeren, hvor vi kan snakke om de ting der nager os, så vi kan få et godt miljø smiley

• #9   4. jun 2013 Jeg er helt enig med jer alle !

• #11   4. jun 2013 Useriøsiteten og negativiteten har gjort at jeg bruger HG mindre.. Eller jeg deltager i hvert fald mindre i div. forums osv.

• #12   4. jun 2013 Synes det er meget som om at alle andre hele tiden er klogere end den der har lavet en tråd. Det kan godt irritere mig;) De er altid bedre og klogere. Og så synes jeg at mange ting bliver misforstået:)

• #13   4. jun 2013 Vi er hestetøser, hvad kan vi gøre? smiley
    Der er rigtig mange herinde der lader bølgerne gå lidt højt når der er debatter i gang.
    Sådan tror jeg det er på ALLE hestesider. Men bare rolig, det er faktisk ikke så slemt herinde som for eksempel på kattegalleri. Der er lige et par stykker på KG der styrer det hele. De er ældre, har mere eraring og så har de hinanden. Dem skal man sørme ikke sætte sig imod, for så bliver man da sablet ned. Så slemt er det heldigvis ikke herinde.

Men vil give Jer ret i, at useriøsiteten nogle gange er det værste!

• #14   4. jun 2013 Hvis folk bare kunne finde ud af at argumentere og bruge et godt debatsprog, men det kan folk desværre ikke. Ikke engang folk over 18 år som, man skulle mene, burde have gode forudsætninger for det.

• #15   4. jun 2013 Der er jeg så ikk enig, er selv på kattegalleri, og syns slet ikk det er så slemt som herinde.

• #16   4. jun 2013 Anne: Det er det selvfølgelig heller ikke i alle debatter, men jeg synes godt nok det kan blive slemt derinde smiley

• #17   4. jun 2013 Ja det kan godt blive slemt derinde, har jeg selv prøvet. Havde en tråd den anden dag som jeg slettede igen da folk begyndte at svare på noget som jeg slet ikk spurgte efter. Og fik at vide at jeg selv var skyld i det hele mm. Det gad jeg ikk høre på, vi er alle forskellige og opdrager/holder ikk dyr på samme måde. men det kunne de ikk forstå.

• #18   4. jun 2013 Det har jeg ærlig talt ikke lagt mærke til, så det vil jeg ikke udtale mig om ^^

• #19   4. jun 2013 Lige et andet spørgsmål som jeg håber i vil svare på. Hvordan har i det med at oprette heste/ponyer som i ikk har mere? jeg vil rigtig gerne oprette min gamle pony som jeg desværre solgte (fortryder det rigtig meget) Men er det i orden at oprette hende? Vil jo også rigtig gerne kunne stemme på andre heste og sådan, men kan jeg jo ikk når jeg ikk selv har nogen hest oprettet, derfor tænkte jeg på hende

• #20   4. jun 2013 Anne: Det er lige præcis det jeg mener smiley

• #21   4. jun 2013 Anne, før i tiden var det ikke tilladt, men nu har de jo lavet det sådan så man kan oprette både tidligere og afdøde heste, så det ser jeg intet problem i smiley Bare du husker nok tekst og billeder.

• #22   4. jun 2013 Okay, vil jeg lige tænke over så. Er lidt bange for at oprette hende da jeg fik hende af min eks, men efter vi gik fra hinanden så mener han at jeg skylder ham penge for hende. Og ved at han før har kigget på hestegalleri og overvåget mig, var derfor jeg slettede min gamle profil

• #23   4. jun 2013 Anne
    Hvis hesten er solgt skal du have den nuværendes ejers tilladelse smiley

• #24   4. jun 2013 Mente jeg også nok. Desværre har jeg ikk min kontrakt længere så kan ikk kontakte dem, og plus jeg ikk ved om hun er solgt videre da det var en hestehandler jeg solgte hende til. Leder efter hende med lys og lygte i øjeblikket for at finde ud af hvor hun er henne i verden og om hun har det godt, er ked af jeg solgte hende. Og vil gerne sikre mig at hun er ok

• #25   4. jun 2013 Det er ikke kun på hg.. Det er i hele verden.. Tror snart alt det had tager over. Det trist..

• #27   4. jun 2013 At man har et aggressivt temperament, store humørsvingninger eller en psykisk lidelse, er ingen undskyldning for ikke at opføre sig ordentligt eller ikke skrive pænt, slet ikke når der netop er regler for dette.

• #28   4. jun 2013 Jeg er fuldstændig enig, LADY-Y. Jeg ser en stor difference i måden, hvorpå man tillader sig at snakke til andre på samt overholdelse af reglementet hos visse brugere.
    Jeg er desværre også en af de brugere, der melder mig mere og mere ud af HG af denne grund.

• #29   4. jun 2013 Syntes efter hånden, der er mange, der har lavet sådan nogle forum her, og alle (næsten) er enige, og alligevel bliver man ved med at opføre sig på den måde?

Lidt mærkeligt efter min mening.... smiley

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 281
    #30   4. jun 2013 LAD-Y: HØRT! ENIG!

• #33   4. jun 2013 Tak berit og ibenip. Så vil jeg få hende oprettet senere i dag. skal lige have fundet nogle billeder.

• #34   4. jun 2013 Syntes altså ikke det er så voldsomt.. Kun i bidløs/bid og join up emner der er værst.Alle dde andre syntes jeg folk er bedre til at holde tonen.. Men det er mest fordi det er bestemte der kommer i de forums smiley

• #37   4. jun 2013 Der er bare nogle som altid er der til at kommentere på tingene negativt men ja selvfølgelig kan folk have en dårlig dag men der er også grænser for om man har en dårlig dag og bare er lidt "sur" eller om man udelukkende skriver for at være negativ smiley

Kommentér på:
Hestegalleri

Annonce