{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

jeg mistede min hund {{forumTopicSubject}}

Lucky blev luftet i parken som hun altid plejede uden snor, hun gik og legede og hoppede rundt som alle 6 måneders hvalpe nu gør.
Da der kom en stor dobberman ligne hund, lucky overgav sig først og ville hilse på hunden, men desværre bed den hende lige i hovedet.
Lucky rejste sig for at stikke af, og den bed hende hende igen bagider kunne jeg se at det var alvorligt, da hendes hud hang ned fra et kæmpe stort sår.
Lucky løb ikke hen til mig men væk og ud på gaden hvor hun blev ramt af en knallert.
Da jeg kom derud havde den store hund fat i hende selvom hun hang slapt.
Da jeg kom tættere på kunn jeg se at hun ikke var død, men der var intet at gøre hun var så medtaget, både af den store hunds bid og at blive ramt af en knallert, at det kun var til dr dyr nu.
Jeg fik skræmt den store hund væk, ved at slå den en med tasken. Knallert føreren kørte mig og lucky til dyrlægen, som desværre ikke kunne rede hende. så jeg var nødt til at sige farvel til min kære lille lucky.

Jeg har ikke kunne snakke om det før da det var et kæmpe tab for mig, at miste den kærer lille vovse på den måde...

Da vi kom til dr dyr havde lucky: hjerneblødning, punkteret lunge, hun manglede halvdelen af sin hale, og alt huden på bagperten af hende var i laser.
Hvis hun ikke var blevet aflivet var hun selv død inden, 24 timer..

I kan se billeder af hende inde på mine fotoalbum...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg mistede min hund
Kommentér på:
jeg mistede min hund

Annonce