{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Jeg mistede simba :'( {{forumTopicSubject}}

jeg var lige flyttet til fyn og det var ved at blive nytår jeg havde lige købt nytårstøj og var kommet hjem
vi havde ikk hilst på vores 3 naboer
da jeg havde taget mit tøj på for at vise det til mor står hun ude i haven og snakker med vores nabo jeg løber jo self derover
de stod og snakkede og jeg afbryder og siger se mit tøj
da mig og min mor hører et vrinsk siger vi i kor der er heste?
min nabo siger ja det er mine væddeløbsheste
jeg siger så at jeg elsker heste
og hun siger så at jeg bare kan komme over at se dem jeg løber så ind og tager noget andet tøj på og løber der over
jeg står med min nabo og kikker på hestene wow de var store
hun spørg så hvad for en jeg besdt kan lide jeg peger så over på simba og siger ham der hun gør ud og henter ham også giver hun mig en strigle i hånden og siger så kan du strigle ham og blive gode venner med ham jeg børster ham og hygger om ham og sådan først var jeg bange for sådan en stor hest
jeg blæev ved med at komme og inden jeg så mig om sad jeg oppe på hesten og skridtede rundt på follen
jeg red med på tur og sådan jeg nåede aldrig at galopere men trave hurtigt det gjorde jeg
jeg begyndte at elske ham virkelig højt
han havde det ikk godt i flokken han var den sødeste
men den svageste
jeg begyndte at gå meget op i hms med ham i stalden
han kunne ikk da han havde det dårigt med sin ryg
inden jeg så mig om blev han syg
han blev tilsalg til en god familie men ingen ville have ham det var jeg jo glad for men det skulle jeg ikk have været for da han ikk kunne sælges blev han aflivet jeg blev så mega ked af det og sur at jeg ikk kommer der over mere


UNDSKYLD STAVE FEJL!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg mistede simba :'(
Kommentér på:
Jeg mistede simba :'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce