{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

Selvom det er et brud på reglerne... {{forumTopicSubject}}

..Så er der dagligt tonsvis af folk som byder heste velkomne som bryder brugerbetingelserne.
Hvorfor??

Fx bliver jeg ret overrasket over at se en hest der blev stemt ud før, fordi den er solgt, nu forsøgt oprettet igen og selvom der står den er solgt er der allerede 10 der har budt velkommen..

Mange gange er folk ligeglade med at der bliver gjort opmærksom på det og stemmer ind alligevel. Hvorfor?
-Folk der har tænkt sig at skrive "alle er velkomne!" kan ligeså godt bare klikke videre for det er en diskussion jeg ikke gider at have en gang til. (Der er jo nok en grund til at der er regler)

Jeg forstår bare ikke hvorfor folk har så skide svært ved at forstå der er regler, forstå de regler der er eller hvordan det kan være så svært at overholde dem?
-Men klikker jo ja og accepterer at man har læst og forstået brugerbetingelser, dvs man skulle have læst og forstået at man ikke må oprette solgt hest, fake hest eller hest med copyright på billederne.
Og byder man velkommen til sådan en hest så bryder man egentlig også reglerne (Ha'erne har gjort opmærksom på at disse mennesker også bliver holdt øje med).

ARGH et lidt turt opstød fra mig, som simpelthen har utroligt svært ved at forstå, hvorfor folk enten bare er ligeglade eller ikke forstår de regler der er...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Selvom det er et brud på reglerne...
Kommentér på:
Selvom det er et brud på reglerne...

Annonce