Selvom det er et brud på reglerne... {{forumTopicSubject}}
..Så er der dagligt tonsvis af folk som byder heste velkomne som bryder brugerbetingelserne.
Hvorfor??
Fx bliver jeg ret overrasket over at se en hest der blev stemt ud før, fordi den er solgt, nu forsøgt oprettet igen og selvom der står den er solgt er der allerede 10 der har budt velkommen..
Mange gange er folk ligeglade med at der bliver gjort opmærksom på det og stemmer ind alligevel. Hvorfor?
-Folk der har tænkt sig at skrive "alle er velkomne!" kan ligeså godt bare klikke videre for det er en diskussion jeg ikke gider at have en gang til. (Der er jo nok en grund til at der er regler)
Jeg forstår bare ikke hvorfor folk har så skide svært ved at forstå der er regler, forstå de regler der er eller hvordan det kan være så svært at overholde dem?
-Men klikker jo ja og accepterer at man har læst og forstået brugerbetingelser, dvs man skulle have læst og forstået at man ikke må oprette solgt hest, fake hest eller hest med copyright på billederne.
Og byder man velkommen til sådan en hest så bryder man egentlig også reglerne (Ha'erne har gjort opmærksom på at disse mennesker også bliver holdt øje med).
ARGH et lidt turt opstød fra mig, som simpelthen har utroligt svært ved at forstå, hvorfor folk enten bare er ligeglade eller ikke forstår de regler der er...
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 40 Svar: 1.389
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 58 Svar: 441
Fx fik jeg lige en besked om at det skulle jeg i hvert fald ikke bestemme... -Det gør jeg jo så sjovt nok heller ikke?
Jeg UNDRER mig bare.. hvis man er gammel nok til at kunne læse hvad der står, er man også gammel nok til at følge de regler herinde..
mar 2006
Følger: 117 Følgere: 97 Heste: 8 Emner: 220 Svar: 940
apr 2006
Følger: 63 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 3.488
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.495
Men ja, det er møg irriterende, og giver endnu mere arbejde til ha'erne
mar 2008
Følger: 89 Følgere: 81 Heste: 10 Emner: 15 Svar: 638
Er også irriteret over dem som ikke forstår det og selvom det er et åbent galleri for alle og det mest er for hyggen for mange, så kan man stadigvæk godt have en hvis standard for galleriet. Og brug af copyright billeder er ulovligt, det er ikke bare en ide HG har fået.
maj 2007
Men udstemmer hjælper HA'erne en del jo..
Det irriterer mig stadig at folk går direkte imod reglerne, når de udemærket er klar over regelbruddet...
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
mar 2007
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 204 Svar: 2.642
maj 2007
Selvom det er et brud på reglerne...