{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Oprette hest selvom det ikke er part? {{forumTopicSubject}}

ja, jeg har tænkt meget over det og jeg ved simpelthen ikke om det er tilladt?

om det er tilladt at oprette en hest man rider på én gang om ugen.


1. hesten er en rideskole hest
2. den har part

MEN må man så godt oprette den her på HG selvom der er en anden der har part på ponyen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oprette hest selvom det ikke er part?
  • #1   25. jan 2011 Altså hvis du kun rider den, den ene time om ugen til undervisning, så nej!

  • #2   25. jan 2011 Okay tak for oplysningen!

  • #3   25. jan 2011 5.4 Oprettelse af heste

    HesteGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til hesten, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af HesteGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en hest her på siden.

    1. Du skal have tilknytning til hesten.
    2. Alle billeder skal være tydelige og af selve hesten!
    3. Hesten må ikke oprettes som salgsannonce!
    4. Hesten må ikke være solgt ved oprettelsen!
    5. Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    6. Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

    Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.

    Det er ikke tilladt at oprette flere heste i samme galleri; opret venligst kun et galleri per hest.

    Vi kontrollerer jævnligt de oprettede heste og sletter uden varsel alle heste, som ikke opfylder alle betingelserne.


    5.5 Heste der er oprettet mere end en gang
    Det er tilladt at den samme hest er oprettet flere gange hos forskellige brugere hvis alle brugerne opfylder tilknytningskravet. Dette gælder både ved flere ejere (Delt ejerskab) samt ved en ejer og en part, eller ved flere parter.

    Det er ikke tilladt at en bruger opretter den samme hest flere gange, f.eks. for at kunne vise flere forskellige billeder af hesten. HesteGalleri.dk henviser til at man i stedet benytter Fotoalbums på siden. Hvis dette ikke overholdes vil brugeren blive bedt om at slette de overflødige heste. Hvis brugeren ikke reagerer på henvendelsen, vil alle de pågældende heste der er ens blive slettet.

    OBS: Heste må naturligvis kun være oprettet flere gange af forskellige brugere så længe at alle der har oprettet den overholder tilknytningskravet, således at de der ikke opfylder kravet skal slette hesten igen.

    5.6 Oprettelse af falske brugerkonti og heste
    Med falske brugerkonti og heste, menes der brugerkonti eller heste, som på den ene eller anden måde ikke stemmer overens med de af HesteGalleri.dk’s nærværende brugerbetingelser. Brugerkonti eller heste der udelukkende er oprettet med det formål at misbruge HesteGalleri.dk på den ene eller anden måde tolereres ikke og vil blive lukket uden varsel.

    Med falske heste menes heste der er oprettet, der ikke opfylder kravene jf. punkt 5.4. Der vil blive sendt en advarsel. Bliver hesten herefter ikke slettet, vil brugerkontoen samt alle tilhørende heste blive slettet.

    Ved oprettelsen af din brugerkonto har du tilkendegivet:

    - at brugerbetingelserne er læst
    - at du på bedste vis vil følge brugerbetingelserne
    - at din hest opfylder kravene

    Hvis du finder beviser på en falsk brugerkonto eller hest, kontakt da en hjælpe-administrator og stem brugeren ud (1.9 Udstemningssystemet). Lad være med at bruge Forummet til at skrive om brugerkonti eller heste der måske er falske, da disse indlæg bliver slettet uden varsel, og eventuelt kan medføre en advarsel jf. reglerne om brug af forum.


  • #4   25. jan 2011 Jeg vil sige, i forhold til de skrevne regler, at så må du gerne oprette den hest du rider en gang om ugen - du kender hesten, har en relation til den som du kan beskrive, og du kan jo sagtens tage nogle gode billeder af den og lægge ind.

  • #5   25. jan 2011 Ja lad os endelig for HG fyldt om med rideskole hest. Den pony er der måske 10 andre der også rider en time om ugen :S Skal de så også have lov til at oprette den?

  • #6   25. jan 2011 Jeg giver *Walentin the Lightning* ret, det burde ikke være tilladt.

  • #7   25. jan 2011 Enig med overstående...

  • #8   25. jan 2011 *Walentin the Lightning *

    Hvad med at vi udstemmer alle der brokker sig, er for fede, har grimme hest osv..

    Du kan da være ligeglad med at 10 små piger opretter den samme hest. De er sikket rigtig glade for lige den hest, så hvad med bare alt lad dem oprette hestn. Der er sku da ingen der tvinger dig til at se på den.


  • #9   25. jan 2011 Min holdning er, at så længe man laver ordentlige profiler med ORDENTLIGE billeder, så er tilknytningen ikke den vigtigste - self. skal man kende hesten og have et forhold til den, men man behøves da ikke at have ejerskab på den.
    Nu er det jo heller ikke sådan at HG har en begrænset mængde pladser og de skal udnyttes bedst muligt.
    Som bruger af denne side er man jo også selv herre over hvilke profiler man ser på.
    Men hvis man klasker 5 slørede hovedbilleder ind af en hest man knap kender, så er det ikke ok.
    Men fordi man ønsker at være "med på HG", selvom man ikke er så heldig at have part eller ejerskab, synes jeg ikke det skal forbydes - plus intet i reglerne siger at hun IKKE må oprette den. Hun har tilknytning, det er den hest hun går til ridning med. Jeg husker nok hvad lige "den hest" betød for én dengang man var barn, og det er ikke småting ;o)


  • #10   25. jan 2011 Dorte: Nej, det er rigtig nok - men nu er det, desværre bare sådan at største delen af de rideskoleheste der bliver oprettet ligepræcis er med disse dårlige billeder eller andet der ikke 'fungere'......

  • #11   25. jan 2011 OBS: Heste må naturligvis kun være oprettet flere gange af forskellige brugere så længe at alle der har oprettet den overholder tilknytningskravet, således at de der ikke opfylder kravet skal slette hesten igen.



    hov den var da ny - eller kommet til efter jeg har oprettet mine dyr.
    - hvad betyder det egentlig??

    betyder det at man skal slette ens hest hvis man sælger den??


  • #12   25. jan 2011 CH M

    Det er du jo velkommen til. Jeg skal ikke stå i vejen for dig!

    Jeg syntes bare det er totalt latterlig... Har man ikke en hest, eller har part på en hest, ja så kan men ikke oprette en hest på HG.... Så´n burde de være.... Selv om de måske er glad for hesten/ponyen, så kan de jo oprette et album.... Hva sulle der var galt i det?


  • #14   25. jan 2011 Hvis man ikke har en hest oprettet kan man ikke skrive til andres heste, derfor kan det jo godt være lidt træls bare at have et album... :o)

  • #15   25. jan 2011 PIO: Det skal forståes sådan at hvis du sælger din hest og nye ejer beder dig om at slette den SKAL du gøre det... smiley

  • #16   25. jan 2011 *Walentin the Lightning *

    Med mindre du ejer Invio ApS, så er din mening total ligegyldig.

    Hvad er du tilknytning endlig til en solgt hest ?? Hvor tit ser du den ?




  • #17   25. jan 2011 CH M

    hende ser jeg faktisk rimelig tit... det er en veninde der har købt hende... haha kom igen smiley


  • #18   25. jan 2011 CH M Og desuden så kan jeg godt nøjes med at have de heste, jeg ikke har kontakt med i foto album... smiley

  • #19   25. jan 2011 CH M: "syntes godt om"

  • #20   25. jan 2011 Katrine Stuhr:
    Jeg har en part pony, og jeg vil sige at jeg ikke synes at mine billeder de er slørede. smiley
    Men til dig Laura F:
    Nu siger jeg som part til en rideskolehest at jeg ville blive lidt sur hvis der var nogen der havde oprettet min part pony herinde smiley


  • #21   25. jan 2011 hesten betyder ikke mere af den grund, syntes godt du kan.
    Hvad er problemet i at hg bliver fyldt op med heste der gør rigtig mange glade og som mange af os har startet vores hestefyldige liv på. Jeg er sikker på rideskolehestene betyder meget mere end mange andre heste. Derfor er de mere end velkommende. Du kan bare lade være med at klikke ind på dem


  • #22   26. jan 2011 jeg ville nu også mene at hestegalleri snart kunne blive fyldt op med rideskoleheste, som bliver oprettet af en masse forskellige, hvis alle der havde redet den hest måtte oprette den?

    fair nok, hvis man havde part på den at den måtte oprettes, men fordi man rider den en gang i ugen til undervisning, så ser jeg ikke der er tilknytning nok til den skal herind.

    snart ville vi så se de samme kedelige ridehus billeder af samme hest på en masse profiler, og de små tøser opretter en masse af rideskolens heste, det syntes jeg heller ikke om.

    jeg ved godt vi bare kan lade være med og kigge dem, men alligevel så kan det være træls når man sidder og kigger heste at mans skal se de samme heste på mange profiler, og ofte med dårlige billeder.

    vendt om, hvis det var min hest der var udlånt til rideskole, så gad jeg ikke have at der var 10 andre herinde der havde min hest oprettet, bare fordi den var udlånt til en rideskole??


  • #23   26. jan 2011 Det er muligvis virkeligheden at disse profiler er dårligt lavet, men jeg synes ikke man bare kan vedtage, at fordi en pige rider en hest én gang om ugen, vil hun lave en dårlig profil.

    Derimod skal man holde op med at godkende de dårlige og halvhjertede profiler herinde, men det er jo en helt anden snak.

    Jeg har kigget på denne piges profil, og ud fra det hun har skrevet i sin tekst, kan man mærke at hun virkelig holder af denne pony, og jeg er ikke i tvivl om at det vil komme tydeligt til udtryk hvis hun lavede en profil på ponyen :o)

    Men væk med alle de dårlige profiler!!! ;o)


  • #24   26. jan 2011 ja ingen tvivl om der burde ryddes op i nogle af dem der allerede er herinde, og nej det er ikke ensbetydende med det bliver dårlige billeder, men oftest er det, og hvis ikke så er der lige flere veninder der låner de samme billeder, det er noget af det jeg syntes burde laves om herinde, at folk må bruge hinandens billeder i profilerne af samme hest.

    det burde være sådan at de billeder der blev lagt ind skulle være ens egne (mener faktisk også der står det skal i reglerne) men folk overholder det jo ikke?

    men hvis hun gerne ville oprette den her hest, så forstår jeg ikke hvorfor hun ikke bare gør det og så skriver *rider* bagved, det har jeg set flere gøre herinde...

    håber bare ikke hg bliver fyldt med rideskoleheste og dårlige billeder, ellers er de for min skyld velkomne såfremt det er rideskolens heste:)


  • #25   26. jan 2011 Jeg syntes hvis man skal oprette rideskole hest skal man have redet den i et stykke tid, syntes ikke det er så smart at have redet en hest 1 gang og så oprette den. Hvis man rider den 1 gang om ugen, strigler, græsser med den og evt. rider den i ferier syntes jeg det er okay;)

  • #26   31. jan 2011 Det kommer an på om du rider den fast en gang om ugen :o) når jeg mener fast vil det sige, at du hver gang en gang om ugen rider på den (:

Kommentér på:
Oprette hest selvom det ikke er part?

Annonce