760 visninger
|
Oprettet:
Oprette hest selvom det ikke er part? {{forumTopicSubject}}
ja, jeg har tænkt meget over det og jeg ved simpelthen ikke om det er tilladt?
om det er tilladt at oprette en hest man rider på én gang om ugen.
1. hesten er en rideskole hest
2. den har part
MEN må man så godt oprette den her på HG selvom der er en anden der har part på ponyen?
apr 2007
Følger: 82 Følgere: 84 Heste: 18 Emner: 166 Svar: 1.729
jan 2011
Følger: 19 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 8
nov 2006
Følger: 92 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 279 Svar: 3.518
HesteGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til hesten, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af HesteGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en hest her på siden.
1. Du skal have tilknytning til hesten.
2. Alle billeder skal være tydelige og af selve hesten!
3. Hesten må ikke oprettes som salgsannonce!
4. Hesten må ikke være solgt ved oprettelsen!
5. Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
6. Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.
Det er ikke tilladt at oprette flere heste i samme galleri; opret venligst kun et galleri per hest.
Vi kontrollerer jævnligt de oprettede heste og sletter uden varsel alle heste, som ikke opfylder alle betingelserne.
5.5 Heste der er oprettet mere end en gang
Det er tilladt at den samme hest er oprettet flere gange hos forskellige brugere hvis alle brugerne opfylder tilknytningskravet. Dette gælder både ved flere ejere (Delt ejerskab) samt ved en ejer og en part, eller ved flere parter.
Det er ikke tilladt at en bruger opretter den samme hest flere gange, f.eks. for at kunne vise flere forskellige billeder af hesten. HesteGalleri.dk henviser til at man i stedet benytter Fotoalbums på siden. Hvis dette ikke overholdes vil brugeren blive bedt om at slette de overflødige heste. Hvis brugeren ikke reagerer på henvendelsen, vil alle de pågældende heste der er ens blive slettet.
OBS: Heste må naturligvis kun være oprettet flere gange af forskellige brugere så længe at alle der har oprettet den overholder tilknytningskravet, således at de der ikke opfylder kravet skal slette hesten igen.
5.6 Oprettelse af falske brugerkonti og heste
Med falske brugerkonti og heste, menes der brugerkonti eller heste, som på den ene eller anden måde ikke stemmer overens med de af HesteGalleri.dk’s nærværende brugerbetingelser. Brugerkonti eller heste der udelukkende er oprettet med det formål at misbruge HesteGalleri.dk på den ene eller anden måde tolereres ikke og vil blive lukket uden varsel.
Med falske heste menes heste der er oprettet, der ikke opfylder kravene jf. punkt 5.4. Der vil blive sendt en advarsel. Bliver hesten herefter ikke slettet, vil brugerkontoen samt alle tilhørende heste blive slettet.
Ved oprettelsen af din brugerkonto har du tilkendegivet:
- at brugerbetingelserne er læst
- at du på bedste vis vil følge brugerbetingelserne
- at din hest opfylder kravene
Hvis du finder beviser på en falsk brugerkonto eller hest, kontakt da en hjælpe-administrator og stem brugeren ud (1.9 Udstemningssystemet). Lad være med at bruge Forummet til at skrive om brugerkonti eller heste der måske er falske, da disse indlæg bliver slettet uden varsel, og eventuelt kan medføre en advarsel jf. reglerne om brug af forum.
apr 2009
Følger: 27 Følgere: 24 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 242
apr 2007
okt 2006
Følger: 55 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 431 Svar: 3.419
jan 2008
Følger: 44 Følgere: 44 Heste: 11 Emner: 37 Svar: 630
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 42 Heste: 16 Emner: 27 Svar: 379
Hvad med at vi udstemmer alle der brokker sig, er for fede, har grimme hest osv..
Du kan da være ligeglad med at 10 små piger opretter den samme hest. De er sikket rigtig glade for lige den hest, så hvad med bare alt lad dem oprette hestn. Der er sku da ingen der tvinger dig til at se på den.
apr 2009
Nu er det jo heller ikke sådan at HG har en begrænset mængde pladser og de skal udnyttes bedst muligt.
Som bruger af denne side er man jo også selv herre over hvilke profiler man ser på.
Men hvis man klasker 5 slørede hovedbilleder ind af en hest man knap kender, så er det ikke ok.
Men fordi man ønsker at være "med på HG", selvom man ikke er så heldig at have part eller ejerskab, synes jeg ikke det skal forbydes - plus intet i reglerne siger at hun IKKE må oprette den. Hun har tilknytning, det er den hest hun går til ridning med. Jeg husker nok hvad lige "den hest" betød for én dengang man var barn, og det er ikke småting ;o)
jan 2008
aug 2007
Følger: 57 Følgere: 53 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 1.787
hov den var da ny - eller kommet til efter jeg har oprettet mine dyr.
- hvad betyder det egentlig??
betyder det at man skal slette ens hest hvis man sælger den??
apr 2007
Det er du jo velkommen til. Jeg skal ikke stå i vejen for dig!
Jeg syntes bare det er totalt latterlig... Har man ikke en hest, eller har part på en hest, ja så kan men ikke oprette en hest på HG.... Så´n burde de være.... Selv om de måske er glad for hesten/ponyen, så kan de jo oprette et album.... Hva sulle der var galt i det?
apr 2009
jan 2008
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 42 Heste: 16 Emner: 27 Svar: 379
Med mindre du ejer Invio ApS, så er din mening total ligegyldig.
Hvad er du tilknytning endlig til en solgt hest ?? Hvor tit ser du den ?
apr 2007
hende ser jeg faktisk rimelig tit... det er en veninde der har købt hende... haha kom igen
apr 2007
feb 2006
Følger: 25 Følgere: 23 Emner: 6 Svar: 52
jul 2009
Følger: 45 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 1
Jeg har en part pony, og jeg vil sige at jeg ikke synes at mine billeder de er slørede.
Men til dig Laura F:
Nu siger jeg som part til en rideskolehest at jeg ville blive lidt sur hvis der var nogen der havde oprettet min part pony herinde
jun 2009
Følger: 53 Følgere: 48 Emner: 136 Svar: 1.083
Hvad er problemet i at hg bliver fyldt op med heste der gør rigtig mange glade og som mange af os har startet vores hestefyldige liv på. Jeg er sikker på rideskolehestene betyder meget mere end mange andre heste. Derfor er de mere end velkommende. Du kan bare lade være med at klikke ind på dem
jun 2006
Følger: 143 Følgere: 151 Heste: 29 Emner: 55 Svar: 1.896
fair nok, hvis man havde part på den at den måtte oprettes, men fordi man rider den en gang i ugen til undervisning, så ser jeg ikke der er tilknytning nok til den skal herind.
snart ville vi så se de samme kedelige ridehus billeder af samme hest på en masse profiler, og de små tøser opretter en masse af rideskolens heste, det syntes jeg heller ikke om.
jeg ved godt vi bare kan lade være med og kigge dem, men alligevel så kan det være træls når man sidder og kigger heste at mans skal se de samme heste på mange profiler, og ofte med dårlige billeder.
vendt om, hvis det var min hest der var udlånt til rideskole, så gad jeg ikke have at der var 10 andre herinde der havde min hest oprettet, bare fordi den var udlånt til en rideskole??
apr 2009
Derimod skal man holde op med at godkende de dårlige og halvhjertede profiler herinde, men det er jo en helt anden snak.
Jeg har kigget på denne piges profil, og ud fra det hun har skrevet i sin tekst, kan man mærke at hun virkelig holder af denne pony, og jeg er ikke i tvivl om at det vil komme tydeligt til udtryk hvis hun lavede en profil på ponyen :o)
Men væk med alle de dårlige profiler!!! ;o)
jun 2006
Følger: 143 Følgere: 151 Heste: 29 Emner: 55 Svar: 1.896
det burde være sådan at de billeder der blev lagt ind skulle være ens egne (mener faktisk også der står det skal i reglerne) men folk overholder det jo ikke?
men hvis hun gerne ville oprette den her hest, så forstår jeg ikke hvorfor hun ikke bare gør det og så skriver *rider* bagved, det har jeg set flere gøre herinde...
håber bare ikke hg bliver fyldt med rideskoleheste og dårlige billeder, ellers er de for min skyld velkomne såfremt det er rideskolens heste:)
sep 2010
Følger: 65 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 121
jul 2008
Følger: 163 Følgere: 159 Heste: 1 Emner: 92 Svar: 1.108
Oprette hest selvom det ikke er part?