Blogger
13. aug 2006 Følger: 158 Følgere: 176 Heste: 12 Emner: 1.027 Svar: 4.570
lær at oprette en hest! {{forumTopicSubject}}
Der har godt nok været MANGE heste idag der er blevet oprettet, som ikke har kunne krydse alle punkter af under oprettelse af hest, så må vi jo prøve at forklare hvad der menes med de forskellige ting
For at kunne oprette en hest i HesteGalleri.dk, SKAL følgende betingelser accepteres og afkrydses:
1. Hesten SKAL være din egen!
Dette betyder du må ikke oprette din veninde eller mors hest, da det IKKE er din egen.
Og heste som du har fundet billeder af på nettet, som du syntes ser sød ud, må du SLET ikke oprette.
2. Alle billeder SKAL være tydelige og af selve hesten!
Så billeder af dårlig kvalitet(feks stjålet fra de små kopier af billederne fra wiegården) eller billeder af andre heste(gammel part, bedste ven, rytteren der modtager præmie uden hesten ect) eller billeder af noget helt 3. f.eks din hund. De dur bare ikke!
3. Hesten må IKKE oprettes som salgsannonce!
Hvis din hest er til salg, så er det ikke her der skal reklameres for den!! Der er et marked til den slags.
4. Hesten må IKKE være solgt ved oprettelsen!
Igen en ny version af hesten skal være din egen. Hvis du har solgt din hest, er det ikke din mere, og derfor må du IKKE oprette den herinde!!
Hvis du vil vise den frem, så lav et fotoalbum med den!
5. Der må IKKE være hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)!
Selvom billeder er af ens egen hest, så må man ikke bare bruge dem som man vil!! den eneste der har råderet over et billede, er personen der stod bag kameraet!! Hvis i gerne vil have proff billeder, så må i købe dem!
apr 2006
Følger: 87 Følgere: 85 Heste: 6 Emner: 57 Svar: 395
DET ER ET BILLED GALLERI! det betyder mange billeder.
Blogger
Følger: 158 Følgere: 176 Heste: 12 Emner: 1.027 Svar: 4.570
Det var faktis en udemærket ide!
Måske også en tilsvarende til hvilke kriterier man skal dømme efter, når man byder velkommen/afviser. For det er der også et par stykker ikke helt har forstået ;p
Blogger
Der er stadig ting, som jeg kan blive i tvivl om, og jeg kan næsten aldrig læse mig til det!
Har prøvet at foreslå flere ting til HA'erne, men det skal jo videre til big admin, og derfra får man aldrig svar!
apr 2006
Følger: 63 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 3.488
Blogger
Det vil tage alt for lang tid.
Vores kære HA'er har et liv ved siden af HG(modsat os) og er derfor ikke på hele tiden til at godkende heste.
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.910
Blogger
Vi er oprettet som en avls stald, jeg er mest på, men de andre(vi er 4) logger skam også på engang imellem
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.910
Og så må jeg ikke havde leda herinde da det mine forældre og min farmor der har betalt hesten ?
okt 2006
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 6 Emner: 75 Svar: 3.137
Hmm, er der ikke noget med tilknytning til hesten også? I forhold til hvad man må oiprette. jeg har jo Frits, han er part. Men jeg sprugte da Loni inden jeg oprettede om jeg måtte (bare for at være høflig og for en sikkerheds skyld). Og Jeg spurgte faktisk også retningslinierne (HA vel) herinde, men der fik jeg bare aldrig noget svar (hverken ja eller nej), så efter et par mdr oprettede jeg ham altså bare..
lær at oprette en hest!